عقب‌نشینی-از-ولسوالی-شینکی-زابل-یک-راز-است

معاون اول ریاست جمهوری می‌گوید که نحوه تخلیه منسووبین اردو از ولسوالی شینکی ولایت زابل یک راز اطلاعاتی است.

به گزارش افغان نیوز؛ امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری، ناوقت روز پنج‌شنبه(۲۷، جوزا) در صفحه فسبوک‌اش نوشت که در چنین لحظات نیاز نیست محرمیت‌های عملیاتی زیر نام آزادی بیان فاش گردد و دشمن از آن  بیشتر بهره بردارد. 

به گفته وی؛ سخن پران‌های بی‌خیال و بی‌پروا می‌توانند هرچه دل شان شد، بگویند؛ اما شکی نیست که کشور روز های سخت را می‌گذراند. 

آقای صالح در عین حال می‌افزاید که تلفات گروه جهل و وحشت  سه برابر نیرو های ماست. به پروپاگند دشمن باور نکنید. از شهامت و وقار نیرو های دفاعی نماینده گی کنید. 

صالح تاکید داشت که سخنگوی شهامت و پایمردی نیرو های دلیر کشور باشید. متوجه باشید که هر تبصره شما مخاطب‌های مختلف دارد. آنچه در ارتباط به زابل تا اکنون گفته و نوشته شده است، واقعیت ندارد.

این درحالی است که چهار روز قبل(دوشنبه، ۲۴، جوزا) نیز آقای صلح در واکنش به گزارش‌های مبنی بر پیشرفت طالبان در برخی ولایات، گفته بود که فریب تبلیغات را نخورید، جایی سقوط نکرده است.

به گفته وی؛ در بسا مناطقی که اسمش را سقوط گذاشته اند، طالبان با ایجاد خط باریک پیشروی کرده اند، اما این خط باریک به گورستان دسته جمعی این گروه وحشت و جهل تبدیل خواهد گردید. 

عقب‌نشینی از ولسوالی شینکی زابل یک راز است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد