عمران-خان-طرفداران-خود-را-به-تظاهرات-ضد-دولتی-فراخواند

نخست‌وزیر پیشین و برکنار شده پاکستان هوادارنش را به اعتراض فراخوانده و گفته‌است که خود را برای تظاهرات «بزرگ علیه دولت پاکستان» آماده می‌کند.

به گزارش افغان نیوز؛ عمران خان، نخست وزیر پیشین و برکنار شده پاکستان از تظاهرات علیه دولت این کشور خبر داده و از حامیان خود خواسته تا در این تظاهرات به روز چهارشنبه(4 جوزا) شرکت کنند.

عمران خان گفته است: «تظاهرات بعداً به رژه تبدیل خواهد شد و تا برآورده شدن خواسته‌های او ادامه خواهد یافت».

عمران خان به مقام‌های پاکستانی هشدار داده است که جلو اعتراضات را نگیرند. او گفته است تا زمانی که دولت تاریخ برگزاری انتخابات شفاف و بدون دخالت خارجی را اعلام نکند، به این کار ادامه خواهند داد.

خان خواستار برگزاری فوری انتخاب زودهنگام در پاکستان است و هشدار داده: «در صورت عدم پاسخگویی دولت فعلی به خواسته او، یک تظاهرات میلیونی مردمی به سمت اسلام‌آباد به راه خواهد انداخت».

رهبران اپوزیسیون پاکستان از جمله عمران‌خان بر انحلال پارلمان و برگزاری فوری انتخابات زودهنگام در این کشور تاکید می‌کنند.

رهبران دولت ائتلافی پاکستان هفته گذشته طی جلسه‌ای به ریاست شهباز شریف، نخست وزیر این کشور، با حمایت از ادامه فعالیت قانونی حکومت تا تابستان سال آینده، بر اقدامات فوری برای نجات معیشت کشور از وضعیت فاجعه بار فعلی تاکید کردند.

این در حالی است که عمران‌خان، نخست وزیر پیشین پاکستان پس از رای عدم اعتماد نمایندگان مجلس این کشور از مقام خود برکنار شده و پس از آن دولت جدید پاکستان به رهبری شهباز شریف تشکیل شد.

عمران خان طرفداران خود را به تظاهرات ضد دولتی فراخواند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد