عمليات-نیروهای-امنیتی-به-زودي-در-زون-شمال-آغاز-می‌شود

وزارت امور داخله اعلام نموده که نيروهاي امنيتي و دفاعي به زودي در زون شمال و شمال شرق كشور، عمليات گسترده را آغاز خواهند كرد.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت آمده است که يك هيئت مشترك امنیتی و دفاعی روز گذشته به منظور ارزيابي از وضعيت امنيتي ولايت هاي زون شمال و شمال شرق، به ولايت بلخ سفر كردند.

در نشستي كه در بلخ با فرماندهان پوليس و ساير فرماندهان نيروهاي دفاعي و امنيتي مستقر در ولايت هاي زون شمال و شمال شرق داشتند، وضعيت امنيتي آن ولايات را مورد ارزيابي قرار دادند.

همچنان در اين نشست ریس عمومی اوپراسيون وزارت امورداخله مل پاسوال عبدالمقیم عبدالرحیم و ریس عمومی اوپراسیون وزارت دفاع ملي برید جنرال هیبت الله علیزی روي آمادگي عمليات هاي تصفيوي در آن ولايات، با فرماندهان نظامي زون شمال صحبت نمودند و گفتند كه همزمان با فراه رسيدن فصل زمستان عمليات هاي گسترده اين نيروها جهت از بين بردن دهشت افگنان طالب و ريشه كن سازي لانه هاي آنان در ولايت هاي شمال و شمال شرق كشور، آغاز خواهد شد.

آنان به اعضاي نشست و فرمانده هان آن ولايات تاكيد كردند كه در جريان اجراي عمليات هاي تصفيوي، دقت و تلاش بيشتر نمايند تا به افراد ملكي آسيب نرسد.

اعضای جلسه از رؤساي عمومي پلان و اوپراسیون وزارت هاي امورداخله و دفاع ملي در راستاي همكاري به موقع و توجه آنان، اظهار امتنان نمودند و اطمينان دادند كه به منظور جلوگيري از تلفات افراد ملكي و آسيب نرسيدن به مال و دارايي عامه عمليات هاي ضد هراس افگني را با دقت كامل به پيش خواهند برد.

عمليات نیروهای امنیتی به زودي در زون شمال آغاز می‌شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد