عملیات-تصفیوی-در-میدان-وردک؛-طالب-کشته-شدند

وزارت امور داخله اعلام نموده که در نتیجه عملیات تصفیوی نیروهای قطعات خاص پولیس در مربوطات ولسوالی سید آباد ولایت میدان وردک ۲۵ طالب مسلح کشته شده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز دو شنبه(18، قوس) منتشر شده، آمده است که نیروهای قطعات خاص پولیس عملیات تصفیوی را که در راس آن مل پاسوال خوشحال سعادت معین ارشد امورامنیتی وزارت امورداخله قرار داشت، در مربوطات ولسوالی سید آباد ولایت میدان وردک راه اندازی نمودند.

اعلامیه افزوده است که در نتیجه این عملیات به تعداد 25 تروریست طالب از سوی این نیروها از پا درآورده شد و یک قرارگاه هراس افگنان طالب از بین برده شده است.

در جریان عملیات چندین حلقه ماین، تعدادی اسلحه و مهمات و مواد انفجاری هراس افگنان طالب نیز کشف و از بین برده شده است.

وزارت داخله در این اعلامیه تصریح نموده است که در این عملیات شاهراه عمومی کابل – کندهار منطقه "سالار" نیز از وجود تروریستان طالب، پاکسازی شده است.

این درحالی است که گروه طالبان، حوالی ساعت ده‌ صبح امروز دو شنبه(18، قوس) یک پوسته‌ی نیروهای اردوی ملی را در ولسوالی نادعلی ولایت هلمند، هدف حمله‌ی موتربم قرار داده‌است.

ذبیح‌الله مجاهد سخنگوی گروه طالبان گفته است که این حمله با استفاده از یک موتر بمب‌گذاری شده انجام شده که در نتیجه آن تلفات سنگینی به سربازان ارتش وارد شده است.

عملیات تصفیوی در میدان وردک؛ 25 طالب کشته شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد