عملیات-تهاجمی-برای-سرکوب-هراس-افگنان-در-نقاط-مختلف

۱۱ عملیات مشترک تهاجمی و تصفیه ای برنامه ریزی شده، ۹۱ مورد وظایف خاص کماندویی به هدف محافظت از جان و مال مردم و سرکوبی هراس افگنان در نقاط مختلف کشور راه اندازی شده است.

به گزارش افغان نیوز: طی 24 ساعت گذشته، نیرو های دفاعی وامنیتی افغانستان 11عملیات مشترک تهاجمی و تصفیوی را در ولایت های ننگرهار، پکتیا، لوگر، ارزگان، زابل، فراه، هرات، فـــاریاب، کندز، نیمروز و هلمند به راه انداخته اند.

در ولسوالی چنارتو و مرکز ولایت ارزگان 50 تن دهشت افگن کشته، 5 تن زخمی، مقدار سلاح و مهمات ، 2 باب قرارگاه و یک موضع دشمن از بین برده شده است.

 در ولسوالی شیندند ولایت هرات 21 تن دهشت افگن به شمول 2 تن از قوماندانان محلی طالبان بنام های نانی و سبزگل کشته، قریه جات امارات شهر آباد وسنگچال از وجود دشمن پاکسازی، 2 عراده موتر، 6 عراده موتر سایکل و مقدار سلاح و مهمات بدست آمده است.

 در ولسوالی بالابلوک ولایت فراه 16 تن دهشت افگن کشته و 37 تن زخمی و در ولسوالی های دیشو، ناوه و سنگین ولایت هلمند 12 تن دهشت افگن به شمول یک تن از قوماندانان محلی طالبان بنام لغمانی کشته، 15 تن زخمی، 3 حلقه ماین کشف و خنثی گردیده، 8 کیلو گرام مواد انفجاریه ازبین برده شده و یک موضع دشمن که با تیرکشها و خندق ها ارتباط داشت، تخریب گردیده است .

عملیات تهاجمی برای سرکوب هراس افگنان در نقاط مختلف

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد