عملیات-نیروهای-امنیتی-برای-تصفیه-شهر-غزنی

وزیر دفاع ملی اعلام کرده که پلانگذاری عملیات تصفیوی شهر غزنی تکمیل شده وعملیات گسترده با اشتراک نیروهای اردوی ملی، پولیس ملی، امنیت ملی وقطعات کوماندو، امروز از چهار استقامت برای ازبین بردن دشمن آغاز شده است.

به گزارش افغان نیوز: طارق شاه بهرامی، وزیر دفاع ملی گفت که بربنیاد آخرین اطلاعات، پلانگذاری عملیات تصفیوی شهر غزنی تکمیل شده وعملیات گسترده با اشتراک نیروهای اردوی ملی، پولیس ملی، امنیت ملی وقطعات کوماندو، امروز از چهار استقامت برای ازبین بردن دشمن و پاکسازی غزنی آغاز شده است.

وی افزود که صبح امروز نیز نیروهای اضافی دیگر شامل اردو، پولیس وامنیت ملی به خاطر تصفیه شهر غزنی، تأمین امنیت مسیر شاهراه ووارد کردن ضربات محکم به تروریستان، به غزنی اعزام شده اند.

وزیر دفاع ملی تأکید کرد با تدابیری که اتخاد شده است، طی ۲۴ ساعت آینده در وضعیت امنیتی شهر غزنی تغییر مثبت ایجاد خواهد شد. وی در همین حال گفت که در جریان چهار روز عملیات در غزنی، تلفات زیادی به طالبان وتروریستانی که از ولایت های همجوار به غزنی یورش برده اند، وارد شده است.

در همین حال ویس احمد برمک، وزیر امور داخله گفت؛ در جریان عملیات تصفیوی در غزنی که از امروز آغاز شده، تاکنون ساحه حوزه اول تصفیه شده، محبس به صورت کامل در اختیار دولت است، مسیر بالاحصار زیر کنترول در آمده، اطراف قوماندانی امنیه نیز از وجود دشمن پاکسازی شده است وعملیات به شدت ادامه دارد.

وزیران دفاع ملی وامور داخله به مردم شریف غزنی اطمینان دادند که نیروهای قهرمان شان از جان ومال آنان دفاع می نمایند وبه زود ترین فرصت افراد دشمن در این ولایت سرکوب خواهند شد.

عملیات نیروهای امنیتی برای تصفیه شهر غزنی

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد