عملیات-ویژه-در-لوگر-و-غزنی؛-طالب-به-قتل-رسیدند

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که در نتیجه عملیات ویژه نیروهای قوماندانی قطعات خاص پولیس در ولایت های لوگر و غزنی ۱۵ طالب به قتل رسیدند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز پنج شنبه(25، میزان) منتشر شده، آمده است که در پی یک عملیات ویژه نیروهای قوماندانی قطعات خاص پولیس، چهار هراس افگن طالب در غزنی به هلاکت رسیدند.

اعلامیه همچنان افزوده است؛ در پی این عملیات که در مربوطات ولسوالی خواجه عمری راه اندازی گردیده بود، یک عراده موتر سایکل تروریستان نیز بدست این نیروها آمده است.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر گفته است که نیروهای قوماندانی قطعات خاص پولیس در پی راه اندازی یک عملیات مشترک در مربوطات ولسوالی چرخ ولایت لوگر، 12 تروریست طالب را به هلاکت رساندند.

در اعلامیه همچنان آمده است که در پی این عملیات 5 حلقه ماین تروریستان طالب نیز از ساحه عملیات کشف و از انفجار آن توسط این نیروها جلوگیری شد.

این درحالی است که پیش از این، نیروهای ملی دفاعی و امنیتی افغان عملیات‌های گسترده را در ولایت های بدخشان، تخار و کندز راه اندازی کردند که در نتیجه این عملیات‌ها، ساحات و اراضی زیاد را از وجود طالبان پاکسازی کردند.

عملیات ویژه در لوگر و غزنی؛ 15 طالب به قتل رسیدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد