غنی-از-عملکرد-به-موقع-قطعات-خاص-پولیس-استقبال-کرد

رییس جمهور غنی طی یک تماس تلفنی به‌خاطر مهار حملۀ تروریستی بالای مراسم بیست و پنجمین سالگرد شهادت شهید وحدت ملی استاد عبدالعلی مزاری، از عملکرد به موقع قطعات خاص پولیس، تشکر کرد.

به گزارش  افغان نیوز: شماری از تروریستان مسلح، صبح دیروز با انجام حملۀ تروریستی در مراسم بیست و پنجمین سالگرد شهادت شهید وحدت ملی استاد عبدالعلی مزاری، شماری از هموطنان بی‌گناه را کشته و تعداد دیگر را زخمی ساختند.

محمد اشرف غنی، رئیس جمهور اسلامی افغانستان، شام دیروز طی تماس تلفنی با مل‌پاسوال میراحمد عظیمی، قوماندان عمومی قطعات خاص پولیس، به‌خاطر مهار حملۀ تروریستی بالای مراسم بیست و پنجمین سالگرد شهادت شهید وحدت ملی استاد عبدالعلی مزاری، از عملکرد به موقع قطعات خاص پولیس، تشکر کرد.

مل پاسوال عظیمی در رابطه به چگونگی این حمله تروریستی آخرین معلومات را با رئیس جمهور شریک ساخت و از کشته شدن، تمامی مهاجمان نیز اطمینان داد.

رئیس جمهور کشور ضمن ابراز تسلیت و همدردی با خانواده های قربانیان این رویداد، گفت که سرعت عمل و دقت قطعات خاص پولیس قابل قدر است و مردم افغانستان به توانایی های نیروهای امنیتی و دفاعی کشور، باور کامل دارند.

این درحالی است که شماری از مهاجمان مسلح حوالی ساعت 11:30 قبل از ظهر ردیوز جمعه (16 حوت) به مراسم گرامی‌داشت از بیست و پنجمین سالروز شهادت عبدالعلی مزاری رهبر پیشین حزب وحدت ملی در مصلی شهید مزاری در مربوطات حوزه ششم امنیتی شهر کابل حمله کردند.

وزارت صحت عامه کشور اعلام کرد که در حمله مسلحانه به مراسم گرامی‌داشت از شهادت عبدالعلی مزاری در شهر کابل، 27 نفر کشته و 55 تن دیگر زخمی شده‌اند.

غنی از عملکرد به موقع قطعات خاص پولیس استقبال کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد