غنی-از-قاچاق-تولیدات-خارجی-به-افغانستان-جلوگیری-می-شود

رئیس جمهور غنی تاکید داشت؛ به هدف جلوگیری از تولیدات خارجی که به شکل قاچاق وارد افغانستان می شود، پنج مرکز در نقاط مختلف کشور ایجاد می گردد.

به گزارش افغان نیوز: محمداشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان شام دیروز در ضیافت افطاری با صنعت کاران کشور دیدار کرد و خواست ها و مشکلات آنان را استماع نمود.

رییس جمهور غنی ضمن ابراز امتنان از سرمایه گذاران به ویژه صنعت کاران که ابتکارات داشته اند، اظهار داشت؛ تقاضای من از شما این است که دولت را شریک خود بدانید و کار ما باید هدفمند باشد.

وی گفت: به هدف جلوگیری از تولیدات خارجی که به شکل قاچاق وارد افغانستان می شود، پنج مرکز در نقاط مختلف کشور ایجاد می گردد. وی خواهان همکاری تاجران و سرمایه گذاران در این خصوص گردید.

آقای غنی بر کنترل گمرکات تاکید کرد و گفت که کرایه و اجاره زمین در طرزالعمل جدید داخل شده و تمام املاک دولتی به وزارت شهرسازی تعلق گرفته است.

رئیس جمهور غنی به وزیر اراضی و شهرسازی هدایت داد تا زمین و املاک دولتی را بحیث وسیله تولید ثروت آماده سازد و از صنعت کاران خواست که شکایات شان را به گونه کتبی ارائه نمایند.

اشرف غنی بر هماهنگی بیشتر و رسیدن به دیدگاه مشترک میان دولت و سکتور خصوصی به ویژه مخابرات، بانکداری و رسانه ها تاکید کرد و گفت که تهداب مشارکت گذاشته شده و در این عرصه ها به تحرک بیشتر نیاز است.

غنی: از قاچاق تولیدات خارجی به افغانستان جلوگیری می شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد