غنی-افراد-مسلح-غیر-مسوول-را-مسوول-می-سازیم

رییس جمهور غنی ضمن تاکید بر داشتن قاطعیت در زمینۀ تحکیم قانون، گفت که افراد مسلح غیر مسئول باید مسئول شوند و یا آنان را مسئول می سازیم.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور در مراسم معرفی داکتر محمد رسول طالب بحیث مشاور ارشد رئیس جمهور در امور مردمی و اجتماعی گفت که نسل جوان ما باید وسیلۀ وصل با نسل های گذشته باشد و زخم های گذشته را التیام ببخشد و یک دیدگاه واضح آینده نگری داشته باشد تا این سرزمین را به گونۀ درست مدیریت کند.

وی تاکید داشت که مشروعیت نظام در انحصار مشروع قوه است و این امر تنها به حکومت افغانستان مربوط می باشد. بنابراین ضمن تاکید بر داشتن قاطعیت در زمینۀ تحکیم قانون، گفت که افراد مسلح غیر مسئول باید مسئول شوند و یا آنان را مسئول می سازیم.

رئیس جمهور غنی با اشاره به تلاش های دولت در زمینۀ تامین امنیت ولایت غزنی، گفت که به منظور تامین امنیت بهتر در این ولایت، یک پلان وسیع امنیتی ترتیب می شود و از هیچگونه تلاش در این راستا دریغ نخواهد شد.

آقای غنی خاطرنشان کرد که در موضوع انتخابات، به اساس قانون اساسی رفتار می شود، برگزاری انتخابات حق ملت است و باید شرایط لازم بخاطر حضور عادلانۀ مردم در این روند ملی، فراهم گردد.

قابل ذکر است که در این مراسم که در قصر سلام خانۀ ارگ برگزار گردید؛ سرور دانش معاون دوم رئیس جمهور، داکتر سیما سمر رئیس کمیسیون مستقل حقوق بشر افغانستان و شمار دیگری از اراکین بلندرتبه دولتی نیز حضور داشتند.

غنی: افراد مسلح غیر مسوول را مسوول می سازیم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد