غنی-پلان‌های-طالبان-باید-خنثی-و-از-حملات-آنان-جلوگیری-شود

رییس جمهور غنی به نهادهای امنیتی و دفاعی کشور دستور داد تا با آمادگی‌ها و تدابیر لازم، پلان های شوم طالبان را خنثی و از حملات آنان جلوگیری نمایند.

به گزارش افغان نیوز: جلسه فوق‌العاده سر قوماندانی اعلی قوای مسلح به رهبری محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان، عصر دیروز از طریق ویدیوکنفرانس در ارگ برگزار گردید.

در این جلسه که حمدالله محب مشاور امنیت ملی و مسئولین سکتور امنیتی و دفاعی نیز حضور داشتند، وضعیت عمومی امنیتی کشور و تهدیدات احتمالی دشمن مورد بررسی قرار گرفت.

قوماندان‌های قول اردوهای کشور بررسی های‌شان را در رابطه به تهدیدات و حملات احتمالی دشمن، با جلسه شریک ساختند.

رئیس جمهور و سرقوماندان اعلی قوای مسلح کشور ضمن ابراز تشکر از فداکاری‌ها و مبارزات نیروهای امنیتی و دفاعی، به مسئولین امنیتی هدایت داد تا بخاطر دفاع از وطن، دفع ترد تهدیدات و حملات احتمالی دشمن و تامین امنیت و مصئونیت مردم، باید عملیات های خویش را دقیق پلان‌گذاری و تطبیق نمایند.

آقای غنی به تهدیداتی که از سوی طالبان متوجه ولایت کندز است، اشاره کرد و به نهادهای امنیتی و دفاعی دستور داد تا به منظور تامین امنیت مردم، با آمادگی‌ها و تدابیر لازم پلان های شوم دشمن را خنثی و از حملات آنان جلوگیری نمایند.

این درحالی است که احمد ضیا سراج، سرپرست ریاست عمومی امنیت ملی می‌گوید که طالبان با پشتیبانی پاکستان می‌خواهند چند ولایت را زیر تصرف آورده و رهبری‌شان را به افغانستان انتقال دهند.

غنی: پلان‌های طالبان باید خنثی و از حملات آنان جلوگیری شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد