غنی-کابل-را-از-چنگال-زورمندان-رها-می‌سازیم

رییس جمهور غنی خطاب به مردم گفت که شهر کابل را از چنگال زورمندان رها می‌سازیم؛ زیرا این شهر صاحب دارد و صاحب آن، شما هستید.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور در جلسه‌ای با مردم ناحیه ۳و ۱۴ شهر و ولسوالی پغمان،کابل گفت؛ دیدار هایی که با شما و سایر باشندگان نواحی و ولسوالی های کابل داشتم، مرحلهی اول نشست هایی است که طی آن من از شما می‌شنوم. در مراحل بعدی، شما از من می‌شنوید و من اقدام‌های عملی را برای رفع مشکلات شما ارائه خواهم کرد.

وی افزود که مسوولیت تامین امنیت کابل به یک عده‌ی مشخص اجاره داده شده بود، این روند اختتام می یابد. شهر کابل را از چنگال زورمندان رها می‌سازیم. این شهر صاحب دارد و صاحب آن، شما هستید.

غنی تصریح نمود که ۳ صد میلیون دالر را برای مدیریت آب در سرتاسر کشور، اختصاص داده ایم. در ۵ سال آینده، حدود ۲۰ میلیارد متر مکعب آب به صورت اساسی مدیریت و قابل استفاده خواهد شد.

آقای غنی اظهار داشت که باشندگان کابل ازتنظیم وتوزیع بل های برق که بعد از ۲ ماه تهیه می شود، شکایت دارند. به مسئولین برق کابل هدایت داده‌ام تا در یک ماه آینده، مشکل بل های برق کابل را حل نمایند. اگر تغییرات اساسی در این خصوص به میان نیاید؛ در ساختاراداره‌ی برق کابل، تغییرات خواهم آورد.

رییس جمهور غنی گفت که ساختار وزارت معارف به صورت بنیادی تغییر می کند. آینده اولاد های ما مربوط به این وزارت است. وزارت معارف باید به یک وزارت غیرسیاسی مبدل شود.

این درحالی است که پیش‌تر مسعود اندرابی، سرپرست وزارت امور داخله نیز نسبت به وضعیت امنیتی شهر کابل ابراز نارضایتی کرده بود. آقای اندرابی به مسوولان و سربازان پولیس گفته بود که مسوولیت‌شان را به درستی انجام دهند یا مؤدبانه از سمت‌های‌شان کنار بروند.

غنی: کابل را از چنگال زورمندان رها می‌سازیم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد