فرمانده-ارشد-طالبان-در-ولایت-فاریاب-کشته-شد

قول اردوی ۲۰۹ شاهین در شمال کشور اعلام کرده که قاری تاج‌الدین، فرمانده عمومی طالبان برای ولسوالی خواجه سبزپوش فاریاب همراه با ۲۰ تن از افرادش کشته شده‌اند.

به گزارش افغان نیوز: قول اردوی ۲۰۹ شاهین امروز یک‌شنبه (23، جدی) با نشر اعلامیه‌ای گفته است که قطعات ویژه‌ی نیروهای ارتش در همکاری با حملات هوایی نیروهای حمایت قاطع روز شنبه عملیات هدفمندی را در ولسوالی خواجه سبزپوش ولایت فاریاب راه‌اندازی کرده بودند که در نتیجه به جنگجویان طالب تلفات سنگین وارد شده است.

در اعلامیه گفته شده است که در جریان این درگیری قاری تاج‌الدین،‌ فرمانده عمومی طالبان برای ولسوالی خواجه سبزپوش فاریاب همراه با ۲۰ نفر از افرادش کشته شده‌اند.

بر اساس اعلامیه، قاری تاج‌الدین، فرمانده درجه یک طالبان برای ولسوالی خواجه سبزپوش بود که در بیشتر حملات تهاجمی و تروریستی این گروه در ولسوالی‌های خواجه سبزپوش و شیرین تگاب نقش داشته است.

قول اردوی ۲۰۹ شاهین همچنان گفته است که در جریان این درگیری‌ها، ۱۵ جنگجوی دیگر گروه طالبان زخمی و ۱۲ جنگجوی این گروه از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شده‌اند.

در اعلامیه‌ی این قول اردو گفته شده است که در این عملیات سه قرارگاه گروه طالبان از بین برده شده و مقدار زیادی سلاح و مهمات این گروه به شمول چندین عراده موتر و موتورسایکل به دست نیروهای امنیتی افتاده است.

فرمانده ارشد طالبان در ولایت فاریاب کشته شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد