قرارگاه-نظامی-القاعده-در-ولایت-زابل-منهدم-شد

ریاست عمومی امنیت ملی اعلام کرده است که قرارگاه نظامی مربوط به گروه تروریستی القاعده را در ولایت زابل از بین برده و ۵ تروریست تبعه پاکستان را نیز کشتند.

به گزارش افغان خبر: ریاست عمومی امنیت ملی با نشر خبرنامه‌ی گفته است که نیروهای امنت ملی در یک عملیات خاص قرارگاه سازمان تروریستی القاعده در قریه ناصران ولسوالی میزان ولایت زابل را منهدم کرده، ۵ تن تروریست پاکستانی راکشته و دو تن دیگر بازداشت نیز بازداشت نمودند.

بر اساس خبرنامه ریاست عمومی امنیت ملی، از این قرارگاه، دو ثوب واسکت انتحاری، یک میل دهشکه، یک میل پیکا، یک میل تفنگچه تی تی، پنج قبضه بم دستی، دو تخته خریطه نظامی ولسوالی میزان، مقداری اوراق تبلیغاتی، یک پایه ریپیتر، یک پایه مخابره به دست آمده است.

همچنان یک مقدار وسایل اداری شامل، سه پایه کمپیوتر لپ تاپ، تعدادی بیرق های سازمان تروریستی القاعده، دو جلد شناخت کارت پاکستانی، یک عدد قطب نما، یک پایه پرنتر، پنج پایه آنتن اسکنر، یک پایه کمره، 42 عدد هارد دسک کمپیوتر، سه عراده موتر سایکل و پنج عدد مبایل به دست آمده و مرکز متذکره کاملاً منهدم گردیده است.

ولایت زابل در همسایگی ولایت غزنی یکی از مناطق نا امن کشور به شمار میرود که بیشتر گروه طالبان و القاعده در آن مکان فعالیت دارند، هرچند افراد وابسته به گروه داعش نیز در منطقه خاک افغان این ولایت یک سال قبل آغاز به فعالیت کرده بود که توسط نیروهای امنیتی از بین برده شد.

قرارگاه نظامی القاعده در ولایت زابل منهدم شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد