قوماندان-مشهور-طالبان-در-ولایت-تخار-کشته-شد

وزارت امورد داخله اعلام نموده که در نتیجه عملیات نیروهای امنیتی درولسوالی چاه آب ولایت تخار، چهار هراس افگن طالب به شمول یک قوماندان مشهور این گروه کشته شدند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه وزارت امور داخله کشور که امروز شنبه(7، ثور) منتشر شده، آمده است که نیروهای پولیس قوماندانی امنیه ولایت تخار شب گذشته درولسوالی چاه آب آن ولایت دریک نبرد رویا روئی که با گروه هراس افگنان طالب رخ داد، در نتیجه چهار هراس افگنان به شمول یک سرگره آنان بنام ملا هاشم قوماندان به هلاک رسیدند.

در همین حال، در اعلامیه دیگر این وزارت آمده است که نيروهاي پوليس در عمليات مشتركي كه ناوقت دیروز به منظور واپس گيري بندر آيخانم بالاي دهشت افگنان طالب راه اندازي نمودند، آن منطقه را بگونه كامل از وجود ترويستان طالب پاكسازي نمودند.

در اين عمليات، تلفات سنگين به هراس افگنان طالب وارد شده است و در حال حاضر نيروهاي امنيتي به شمول نيروهاي پوليس سرحدي در آن محل مستقر ميباشند.

اكنون عمليات تصفيوي مشترك از سوي نيروهاي امنيتي در نقاط مختلف ولسوالي دشت قلعه ولايت تخار، جريان دارد.

این درحالی است که مقامات امنیتی چند روز قبل اعلام نمودند که روند کشف جرایم از حالت فردی به شبکه ای تغییر کرده و با این پیشرفت در سال گذشته حدود ۸۰ درصد وقایع جرایم جنایی شناسایی گردید.

قوماندان مشهور طالبان در ولایت تخار کشته شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد