كشف-دو-محموله-بزرگ-مواد-مخدر-از-هرات-و-ننگرهار

وزارت امور داخله کشور از کشف ١٢٩ كيلوگرام مواد مخدر نوع "كرستال" در ولایت هرات و مقدار ۱۰۹ کیلوگرام «چرس» از ولایت ننگرهار خبر داده است.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز پنج شنبه(14، حمل) منتشر شده، آمده است که منسوبین پولیس مبارزه با مواد مخدر ولایت ننگرهار طی دو عملیات جداگانه، مقدار 109 کیلوگرام مواد مخدر«چرس» را از مربوطات ولسوالی خوگیانی و ناحیه نهم شهرجلال آباد کشف کردند.

اعلامیه افزوده است که قاچاقبران، این مقدار مواد مخدر را در دوعراده موتر کرولا بشکل ماهرانه جهت قاچاق جاسازی کرده بودند. درپیوند به این قضیه یک فرد بازداشت گردیده است.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر گفته است که پولیس مبارزه با مواد مخدر قوماندانی امنیه ولایت هرات طی عملیاتي، یک محموله‌ی بزرگ مواد مخدر را از مربوطات "سرک بای پاس و پولیس راه" در شاهراه هرات - اسلام قلعه كشف و ضبط كرد.

در اعلامیه آمده است که اين محموله مواد مخدر مقدار ١٢٩ كيلوگرام، نوع كرستال مي‌باشد و قاچاقبران آن ميخواستند آن را به ولسوالي هاي مرزي ولايت هرات قاچاق نمايند. در پيوند این قضیه ٦ تن با يك ميل سلاح و دو عراده واسطه نقليه، بازداشت شده است.

این درحالی است که وزارت امور داخله روز گذشته نیز اعلام نموده بود که پنج تن در پیوند به قاچاق و فروش مواد مخدر از ولایت‌های بلخ، خوست، هلمند و بغلان بازداشت شده اند.

كشف دو محموله بزرگ مواد مخدر از هرات و ننگرهار

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد