لغزش-کوه-در-مالستان-غزنی،-سه-عضو-یک-خانواده-جان-باختند

مقام‌های اداره محلی ولایت غزنی می‌گویند که در نتیجه لغزش کوه در روستای غیغانتوی ولسوالی مالستان این ولایت سه عضو یک خانواده جان باخته اند.

به گزارش افغان نیوز: امیرمحمد جاوید، ولسوال مالستان، امروزپنج‌شنبه( 8، جوزا ) در یک گفتگو با خبرنگار افغان نیوز گفت: سه برادر که مصروف کندن گل بخاطر تعمیر خانه شان بودند، در نتیجه این رویداد، جان باخته اند.

آقای جاوید بیان کرد، محمد علی، 45 ساله، عبدالحکیم، 35 ساله و انجنیر عبدالخالق 27 ساله شام روز گذشته در اثر لغزش تپه هنگام کندن خاک/ گل برای ساختن خانه‌شان در ساحه غیغانتو جان باخته اند.

وی افزود: محمدعلی برادر این خانواد چندی پیش از عربستان سعودی آمده بود و به دلیل شیوع ویروس کرونا دوباره برگشته نتوانست اما متاسفانه همراه با دو برادر دیگرش در این حادثه جان باخت.

ولسوال مالستان اظهار داشت که از محمد علی چهار فرزند و از عبدالحکیم دو فرزند بجا مانده است. به گفته وی، انجنیر عبدالخالق پیش از ماه مبارک رمضان عروسی کرده بود.

آقای جاوید گفت: عبدالحکیم سلطانی مدیر لیسه جمبود در ولسوالی مالستان و انجنیر عبدالخالق استاد مکتب لیسه غیغانتو در همان روستا بوده است. به گفته وی، اداره حوادث مالستان ساحه را بررسی کرده و گزارش کتبی آن را به مقام ولایت فرستاده است تا برای بازماندگان این خانواده کمک صورت گیرد.

ولسوالی مالستان از جمله ولسوالی های دور دست ولایت غزنی است که لغزش تپه های خاکی و برف کوچ ها همه ساله چالش آفرین بوده و هرازگاهی با وقوع حوادث مشابه از نقاط مختلف این ولسوالی قربانی می‌گیرد.

لغزش کوه در مالستان غزنی، سه عضو یک خانواده جان باختند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد