محافظ-صلاح-الدین-ربانی-در-کابل-کشته-شد

یکی از محافظین صلاح الدین ربانی، رییس جمعیت اسلامی افغانستان و وزیر خارجه قبلی در یک درگیری با چپاولگران کابل کشته شد.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون  اول ریاست جمهوری امروز شنبه(8، قوس) به سلسله نشست‌های "شش نیم صبح" در صفحه رسمی فسبوک اش نوشته است؛ سه نفر به اسم طیب، میلاد و حنیف که نام های‌شان در فهرست جرم پیشه گان قبلا نشر شده بود، درساحه کارته پروان میخواستند از مردم باج بگیرند.

به گفته صالح: یکی از محافظین صلاح الدین ربانی، رییس جمعیت اسلامی افغانستان میخواست در این مورد مداخله نماید؛ اما متاسفانه موصوف را شهید ساختند.

آقای صالح تصریح نموده که قضیه ربطی به طالبان و طالبان داعشی ندارد و اکنون هرسه مجرم دستگیر شده اند. این قضیه یک بار دیگر ثابت ساخت که فهرست مجرمین موثق است و از همه شهریان کابل خواهش می نماییم که در ردیابی آدم های شامل آن فهرست با نهاد های دولتی همکاری نمایند.

معاون نخست ریاست جمهوری از پولیس حوزه دوم که به اسرع وقت مجرمین را دستگیر کرده اند ابراز قدردانی نموده و افزوده است که برای خانوده حاجی محمد خان ۵۵ ساله  که جان خود را از دست داد، ابراز تسلیت می‌نمایم.

آقای صالح همچنان می‌گوید: قضیه کشته شدن کارمند تلویزیون خورشید تروریستی نه بلکه جنایی است. تمام جزییات در ریاست تحقیقات جنایی وزارت داخله موجود است؛ اما خانواده موصوف خواسته که بخاطر حرمت متوفا و حفظ عزت خانواده شان جزییات نشر نشود.

صالح گفت : یکی از کلاهبرداران به اسم اوغلی ۲۷ ساله که چهل هشت هزار دالر مردم را بخاطر اخذ ویزه ترکیه جمع کرده بود، دستگیر گردید و پول برای مردم متضرر برگردانده شد.

این  درحالی است که به گفته صالح؛ کابل در چهل و هشت ساعت گذشته گواه ۹ حادثه بود که هفت جنایی و دوتا تروریستی بود.

محافظ صلاح الدین ربانی در کابل کشته شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد