محافظان-جنرال-دوستم-به-دادستانی-حاضر-شدند

نیروهای امنیتی از میان ۹ محافظ جنرال دوستم ۷ تن آنان را بازداشت نمودند؛ اما معاونت اول ریاست جمهوری بیان میدارد که این محافظان خود برای بازجویی به دادستانی حاضر شدند.

به گزارش خبرگذاری افغان نیوز: صدیق صیقی شب گذشته در گفتگو با یکی از رسانه ها بازداشت محافظان عبدالرشید دوستم را تایید نموده گفت که 7 تن از نگهبانان جنرال در قید دادستانی کل کشور می باشد.

دادستانی کل کشورمی گوید، این هفت نفر بنا بر ادعای احمد ایشچی والی پیشین جوزجان متهم به بدرفتاری جنسی با وی بودند اما تا کنون معاون اول ریاست جمهوری اجازه بازداشت آنها را به منظور بازجویی به دادستانی نداده بود.

در همین حال نیروهای امنیتی، خانه و محل کارجنرال دوستم را چند روز قبل محاصره کرده و راه های منتهی به این جاده را بسته نموده و اجازه رفت‌وآمد نمی‌دادند.

 جنرال دوستم معاون اول ریاست جمهوری طی یک سخنرانی در تلویزیونی این خبر را شایعه خواند و حضور نیروهای امنیتی را برای حفظ تأمین امنیت شهر، یک امر معمول دانست.

پیش از این در حدود سه ماه قبل، احمد ایشچی از جنرال دوستم و 9 محافظ وی شکایت کرده بود که دو محافظ معاون اول رئیس‌جمهور تا کنون بازجویی شده‌اند.

عبدالرشید دوستم ادعای ایشچی در این مورد را رد کرده و آن را توطئه‌ای از سوی مخالفان سیاسی‌اش خوانده بود.

 

محافظان جنرال دوستم به دادستانی حاضر شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد