مخالفان-مسلح-در-غزنی-شکست-خوردند

وزارت دفاع ملی اعلام کرده که حملات تهاجمی دشمنان بالای پوسته های نیروهای امنیتی در ولسوالی های زنخان، اندر و جغتو ولایت غزنی پس از تلفات سنگین، به شکست مواجه شده اند.

به گزارش افغان نیوز: وزارت دفاع ملی کشور با نشر اعلامیه گفته که دشمنان مردم افغانستان حوالی ساعت 1:00 شب حملات تهاجمی را همزمان بالای پوسته های نیرو های امنیتی در ولسوالی های زنخان، اندر و جغتو آغاز نموده، اما با مقاومت شدید نیرو های دفاعی و امنیتی مواجه گردیده و تلفات سنگینی را متقبل شده اند.

در اعلامیه آمده که در این درگیری ها در ولسوالی اندر ولایت غزنی 15 تن از دهشت افگنان کشته، 5 تن زخمی، در ولسوالی زنخان 6 تن از دشمن کشته و 4 تن زخمی، در ولسوالی گیلان 5 تن دهشت افگن کشته و 3 تن زخمی و در ولسوالی جغتو 4 تن دهشت افگن کشته و 3 تن زخمی گردیده اند .

البته در این درگیری مقادیر زیادی سلاح و مهمات دشمن بدست نیرو های دفاعی و امنیتی افتاده و فعلآ اوضاع تحت کنترول نیرو های دفاعی و امنیتی قرار دارد.

همچنان در اعلامیه آمده است که اردوی ملـــی به عنوان نیروی دفــــاعی کشور بــا تمام توان، حــاضر به هر نوع قربانی برای تامین امنیت و آرامـــش مــردم بــــوده و به خاطر ازبین بردن این تروریستان عزم و اراده قوی دارند.

مخالفان مسلح در غزنی شکست خوردند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد