مدعی-آزار-جنسی-در-توقیف-خانهٔ-طالبان-معذرت-خواست

یک زن کابلی که مدعی شده بود از سوی طالبان مورد آزار جنسی و شکنجه‌ی قرار گرفته، در تازه‌ترین اظهارات‌اش از امارت اسلامی معذرت خواسته و گفته است که این کار را به منظور ایجاد پرونده برای خروج از افغانستان آماده کرده بود.

به گزارش افغان نیوز؛ زن جوانی که ادعا کرده بود در حوزه ۱۱ شهر کابل توسط طالبان شکنجه شده، در ویدیوی تازه که از توقیف‌خانه‌ی طالبان از او منتشر شده، می‌گوید: «مرا طالبان شکنجه نکرده بود، با شوهرم جنگ کرده بودم.»

وی در این ویدیو می‌افزاید: «خواهرخوانده‌ام این سناریو را نوشت تا برای خروج از افغانستان برایم پرونده‌سازی کند. بنابراین، من از صمیم قلب از امارت اسلامی طالبان معذرت می‌خواهم.»

یک زن جوان، روز پنج‌شنبه‌ی هفته‌ی گذشته در ویدیویی که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد، ادعا می‌کند که طالبان با ورود به خانه‌‌اش، بر او «دست‌اندازی» و «بر عزتش دست‌درازی» کرده‌اند.

او که خود را خواهر یک نظامی پیشین معرفی می‌کند، همچنین گفته که با دست‌اندازی طالبان سروصدا کرده است و به‌دنبال آن نیروهای این گروه او را به حوزه‌ی امنیتی منتقل کردند. این زن افزوده است که مدیر جنایی حوزه‌ی یازدهم امنیتی طالبان در حوزه از او «تقاضای عمل نامشروع» کرد. وقتی این خواست نامشروع را رد کردم، من را شلاق‌کاری زدند.

همچنین بر شانه‌ها و پشت این زن کبودی‌های ناشی از شلاق نیز مشاهد می‌شود. به گفته وی؛ بخش‌های دیگر بدنش نیز از اثر لت‌وکوب طالبان کبود گشته و او نمی‌تواند آن را نشان دهد.

سعید خوستی، سخن‌گوی وزارت داخله‌ی طالبان روز (شنبه، ۲۲ عقرب) گفت که این دو زن در شهر کابل بازداشت شده‌اند و ‌اکنون در بازداشتگاه این گروه به‌سر می‌برند.

مدعی آزار جنسی در توقیف خانهٔ طالبان معذرت خواست

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد