مسوولان-امنیتی-پروان-از-تامین-امنیت-در-روزهای-عید-اطمینان-دادند

مسوولان امنیتی ولایت پروان از آمادگی کامل برای تامین امنیت روزهای عید خبر داده و از شهروندان این ولایت خواست که در قسمت تهدیدات امنیتی با نیروهای امنیتی این کمک و همکاری نمایند.

به گزارش افغان نیوز؛ عزیزالله عمر، فرمانده امنیه ولایت پروان روز گذشته ( پنج‌شنبه، ۳۱ حمل) گفت که نیروهای امنیتی این ولایت، جهت برگزاری عید سعید فطر تدابیر لازم امنیتی را در این ولایت اخذ نموده است. 

عمر افزود که در این ولایت هیچ نوع تهدیدی امنیتی از سوی گروه داعش وجود ندارد و سرقت‌ها و اختطاف‌های پراگنده از این ولایت به صورت کامل از بین برده شده است. 

او به شهروندان ولایت پروان اطمینان داد که در روزهای عید هیچ رویداد امنیتی رخ نخواهد.

حمدالله بدری، مسوول قطعه محافظتی ولایت پروان و بزگ‌راه‌های اتصالی ولایت‌های شمال کشور نیز از تامین امنیت کامل خبر داده و گفت که شهروندان کشور می‌توانند با فکر آرام مسافرت نمایند. 

بدری افزود که امنیت در ولایت پروان و در مسیر بزرگ‌راه‌ها به صورت جدی گرفته شده است و هیچ نوع تهدید امنیتی برای مردم وجود ندارد. 

غلام رضا، یکی از شهروندان ولایت پروان از تامین امنیت در این ولایت ابراز خرسندی کرده و می‌گوید که امنیت در این ولایت بطور کامل تامین شده است. 

اما؛ او از نبود کار و گسترش فقر در این ولایت شکایت کرده و می‌گویند که بیشتر مردم به خاطر نبود کار توان خرید مواد اولیه شان را ندارند.

این باشنده ولایت پروان از مقام‌های این ولایت خواستار شغل‌زایی و فراهم کردن زمینه کار برای مردم شده و گفت که بدون کار با کمک‌های بیرونی فقر کاهش نمی‌یابد.

این در حالی است که چند روز پیش مسوولان امنیتی ولایت پزوان از کشته شدن یک فرد داعشی در این ولایت خبرداده بودند. 

 

آژانس افغان نیوز-مهدی انصاری

 

 

مسوولان امنیتی پروان از تامین امنیت در روزهای عید اطمینان دادند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد