مشکلات-نیروهای-امنیتی-در-خط-مقدم-نبرد-بررسی-میشود

صدیق صدیقی سخنگوی وزارت امور داخله میگوید که ۲۰ تیم نظارتی بخاطر تحقیق و بررسی مشکلات، و آسیب های تخنکی نیروهای امنیتی عازم ولایات شده اند.

به گزارش افغان خبر، آقای صدیقی بیان میکند وزارت داخله بخاطریکه جلوگیری از فساد و رسیدگی به مشکلات نیروهای امنیتی تیم نظارتی را از 20 تیم به 35 تیم افزایش میدهد.

سخنگوی وزارت امور داخله تاکید میکند که چالش ها و رفع مشکلات سربازان امنیتی به زودی روی دست گرفته شده و رسیده گی میشود.

آقای صدیقی از جریان برنامه زمستانی نیروهای امنیتی گفت که وزارت داخله در این مدت بالا بردن ظرفیت های نیروهای امنیتی و تجهیز این نیروها به وساییل روز تمرین داشته است.

به گفته آقای صدیقی نیروهای امنیتی در ولایات کندز، ننگرهار، هلمند، فراه، غزنی و ارزگان حملات زیادی داشته اند و مناطق از دست رفته را توانسته دوباره بدست بیاورد.

آقای صدیقی میگوید که نیروهای امنیتی در ولایت غزنی بیش از هزار عملیات را انجام داده و اهداف طالبان را از بین برده اند.

به باور سخنگوی وزارت امور داخله نیروهای امنیتی در هفته اخیر یک گروپ 9 نفری اختطاف گران را دست گیر کرده که یکی از باشنده گان کشور اختطاف و در ازای رهایی وی 500 هزار کلدار پاکستانی خواسته بودند.

این مقام وزارت امور داخله می فزاید که نیروهای امنیتی اردو و پولیس بیش از 30 عملیات در ولایت کندز و بغلان انجام داده و پلانهای دشمنان را نابود کرده اند.

آقای صدیقی گفت که در شاهراه های کندز- تخار و کندز- بغلان بس‌های امنتی ساخته شده است تا گروه های تروریستان نتوانند به داخل ولایات اغتشاش نمایند.

سخنگوی وزارت داخله کشور میگوید نیروهای امنیتی در ولایت های کندز و ننگرهار عملیات را تشدید میدهد تا لانه های گروه های تروریستی بخصوص گروه نو تشکیل داعش را از بین ببرد.

افغانستان در خط مقدم مبازره با تروریزم قرار دارد و از کشورهای کمک کننده خواسته میشود تا در این مبارزه افغاانستان را تنها نگذارد.

آقای صدیقی می افزاید که در حملات نیروهای امنیتی در ولایت کندز و بغلان 420 تن از افراد نامدار طالبان کشته شده اما از نیروهای امنیتی در ماه جدی سال روان 80 تن به شهادت رسیده اند.

آقای صدیقی از کشور پاکستان خواست تا در زمینه از بین بردن لانه های تروریستان، افغانستان را یاری کند تا نسل تروریزم را در منطقه از بین برده شود.

این در حالیست که هفته گذشته مجلس نمایندگان با کل آرا واژه شهید برای سر بازان که در راه دفاع از وطن جان هایشان را از دست میدهد را تصویب کرد.

نمایندگان مجلس از تمام رسانه های خصوصی و دولتی و مردم خواست که برای نیرهای امنیتی که در دفاع از وطن جان میدهد شهید خطاب نماید.

مشکلات نیروهای امنیتی در خط مقدم نبرد بررسی میشود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد