معاون-دوم-ریاست-جمهوری-بر-تامین-امنیت-مساجد-تاکید-کرد

معاون دوم رئیس جمهور غنی در دیدار با اهالی مسجد ولی عصر بر تامین امنیت مساجد در روز های عاشورای حسینی تاکید ورزید.

به گزارش افغان نیوز: اهالی مسجد ولی عصر در دیداری که بعد از ظهر روز جمعه با سرور دانش معاون رئیس جمهور داشتند، خواهان کمک نهادهای امنیتی در تامین امنیت این مسجد در روز های عاشورای حسینی شدند.

به گفته ملا امام مسجد ولی عصر، مطالبه اهالی این مسجد اگرچه شامل فهرستی که اخیرا تهیه شده و به حکومت سپرده شده نیز می گردد؛ ولی اهالی مسجد به توجه جدی معاون رئیس جمهور در این زمینه تاکید دارند.

معاون جمهور ضمن تاکید به توجه مردم در تامین امنیت مراسم عاشورا گفت که جلسه خاص امنیتی روز گذشته به رهبری رئیس جمهور غنی و با شرکت مسوولان رده اول همه ارگان های امنیتی دایر و تصمیم لازم برای تامین امنیت محافل تجلیل از عاشورای حسینی و همچنین هفته شهید اتخاذ گردید.

وی گفت که مطالبه دیدار کنندگان را از طریق ادارات مربوطه پیگیری می کند. آقای دانش اما به توجه اهالی مساجد و تکیه خانه ها و همچنین عامه مردم در تامین امنیت روزهای عاشورای حسینی تاکید کرد و گفت که این می تواند در کنار تدابیری که ادارات امنیتی می گیرند، بیشتر مفید واقع گردد.

این درحالی است که جلسۀ سرقوماندانی اعلی به ریاست اشرف غنی، روز گذشته در ارگ روی تدابیر بهتر امنیتی مراسم عاشورا و هفته شهید، بحث نمود.

معاون دوم ریاست جمهوری بر تامین امنیت مساجد تاکید کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد