معاون-ستاد-ارتش-عوامل-سقوط-قندوز-را-افشا-میکند-طالب-مسلح-در-قندوز-کشته-شدند

جنرال مرادعلی مراد معاون ستاد ارتش کشور بیان کرده که در نبردهای یک هفته‌ی در قندوز تلفات سنگینی بر طالبان وارد شده و بعد از برطرف شدن تهدیدات امنیتی وی عوامل سقوط این شهر را نیز به مردم افشا خواهد کرد.

به گزارش افغان خبر: جنرال مراد علی مراد معاون ستاد ارتش کشور اکنون در قندوز مصروف مبارزه با مخالفان مسلح است و رهبری عملیات نظامی ضد تروریستی را در زون شمال-شرق کشور به عهده دارد.

دفتر مطبوعاتی فرقه ۲۰ پامیر، با نشرخبرنامه ای به نقل ازمعاون ستاد ارتش گفته است که در یک هفته گذشته ۳۱۴ طالب مسلح کشته و۱۲۱تن دیگر زخمی شده اند.

وی تاکید کرده که علاوه بر تلفات جانی، خسارات مالی زیادی بر دشمن وارد شده و ده ها عراده وسایط نقلیه طالبان مسلح در این درگیری ها از بین رفته است.

آقای مراد بیان داشته که تلفات نیروهای امنیتی به تناسب تلفات دشمن بسیار کم است و در زودترین فرصت این شهر دوباره تحت مدیریت نیروهای امنیتی درآمده و از چنگ مزدوران خارجی رهایی میابد.

بر اساس این خبرنامه جنرال مراد تصریح کرد که بعد از حل مشکلات امنیتی در قندوز، چگونگی نفوس عمال بیگانه و عوامل آن را افشا خواهد کرد.

این درحالی است که جنگ در شهر قندوز از یک هفته این سو جریان دارد و هزاران تن باشندگان این شهر مجبور به ترک خانه های شده و راهی ولایات بدخشان و مزار گردیدند.

در حال حاضر وضعیت مردم بیجاشدگان ولایت قندوز خوب نیست و نیاز جدی به کمک های انسان دوستانه دارند.

معاون ستاد ارتش عوامل سقوط قندوز را افشا میکند/320 طالب مسلح در قندوز کشته شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد