معاون-قوماندان-کلیدی-گروه-طالبان-در-هرات-دستگیر-شد

وزارت امور داخله اعلام نموده که ملا عبدالله مشهور به طلحه، معاون قوماندان کلیدی گروه تروریستی طالبان برای ولسوالی اوبه ولایت هرات بازداشت شده است.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز سه شنبه(23، میزان) منتشر شده، آمده است که ملا عبدالله مشهور به طلحه باشنده اصلی قریه "سینان" ولسوالی انجیل، معاون مولوی نجیب‌الله یکی از قوماندانان مشهور گروه طالبان در ولسوالی اوبه ولایت هرات از سوی پرسونل آمریت مبارزه با تروریزم حوزه نهم امنیتی از مربوطات ناحیه چهارم شهر هرات بازداشت شده است.

وزارت داخله تصریح نموده که این فرد به جرم خویش مبنی بر عضویت فعال در گروه تروریستی طالبان و همچنان اشتراک در انجام حملات تروریستی در ولسوالی‌های اوبه و پشتون‌زرغون اعتراف نموده است.

این درحالی است که وزارت امور داخله دیروز دو شنبه(22، میزان) نیز اعلام کرد که یک حلقه ماین "بشکه‌ی" مجهز به سیستم "ریموت‌کنترل" که از سوی هراس‌افگنان، غرض آماج قرار دادن نیروهای امنیتی و افراد ملکی در نزدیکی درب ورودی یک مکتب در منطقه "کلاته قاضی" مربوط شهرک مرزی اسلام‌قلعه ولایت هرات جابجا گردیده بود، توسط پرسونل پولیس ماموریت سمت ۱۳ اسلام‌قلعه کشف و از سوی تیم انجینیری قوماندانی امنیه هرات خنثی گردید.

معاون قوماندان کلیدی گروه طالبان در هرات دستگیر شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد