معین-ارشد-امور-امنیتی-وزارت-داخله-به-هرات-رفت

سترپاسوال عبدالصبور قانع، معین ارشد امور امنیتی وزارت داخله به هدف بررسی وضیعت امنیتی زون غرب به ولایت هرات سفر نمود.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه وزارت داخله که امروز چهار شنبه(31، ثور) منتشر شده، آمده است که آقای قانع در دیدارش با مقامات محلی و مسوولین امنیتی و دفاعی ولایت هرات بر تغییر مبارزه نیروهای امنیتی و دفاعی زون غرب از حالت دفاعی به حالت تهاجمی، در برابر دشمن و مبارزه با جنایت پیشه‌گان تاکید کرد.

وی گفت که دشمنان مردم افغانستان توان مقابله با نیروهای امنیتی و دفاعی افغان را نداشته و با هدف قرار دادن افراد ملکی می‌خواهند دهشت و وحشت را میان مردم ایجاد کنند.

آقای قانع هم‌چنان پیشنهادات و نظریات مقامات محلی و مسئولین امنیتی را در جهت بهبود وضعیت امنیتی ولایت‌ متذکره استماع نموده اطمینان داد که رهبری وزارت اموراخله به دیدگاه‌ها و پیشنهادات آنان توجه می‌نماید.

این درحالی است که مقام‌های امنیتی کشور می‌گویند که طالبان نه تنها اراده‌ی برای تامین صلح ندارند بلکه با پشتیبانی پاکستان می‌خواهند چند ولایت را زیر تصرف آورده و رهبری‌شان را به افغانستان انتقال دهند.

به همین خاطر، رییس جمهور غنی روز گذشته به نهادهای امنیتی و دفاعی کشور دستور داد تا با آمادگی‌ها و تدابیر لازم، پلان های شوم طالبان را خنثی و از حملات آنان جلوگیری نمایند.

معین ارشد امور امنیتی وزارت داخله به هرات رفت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد