مقام-های-نظامی؛-تهدیدات-امنیتی-ولایت-غزنی-را-به-بررسی-گرفتند

مقام های امنیتی زون جنوب شرق با مسئولین محلی ولایت غزنی، تهدیدات امنیتی این ولایت را به بررسی گرفتند.

به گزارش افغان نیوز: در این نشست فرماندهان قول اردوی ۲۰۳ تندر و ۳۰۳ سپین غر با والی، فرمانده هان امنیتی و ولسوالان غزنی جهت رفع مشکلات و تهدیدات امنیتی حضور داشتند.

عبدالکریم متین، والی غزنی گفت: هدف راه اندازی این نشست مشترک تشخیص تهدیدات امنیتی، کمبودات تشکیلات، تجهیزات نظامی و راهای حل جهت رفع تهدیدات امنیتی و وسیع ساختن ساحه امنیتی در ولسوالیها خواند.

وی افزود:" راه اندازی عملیاتهای نظامی جهت سرکوب مخالفان مسلح تازمانی نمیتواند در تأمین امنیت مؤثر واقع شود که ارگانهای ملکی جهت ارایه خدمات به مردم فعال شود".

به گفته والی غزنی، محاصره مسئولین ولسوالی های در ساختمان ولسوالی و عدم رابطه با مردم یکی از نقطه ضعف های ماست.

او تاکید کرد ولسوالان باید به مساجد، قریه جات و بازارها حضور پیدا کنند و مسئولین ولسوالی ها بجای تأکید برایجاد پوسته های امنیتی بالای مردم کارکرده، با مردم رویه نیک داشته باشند تا ملت و مردم احساس کنند که شما غمخوارشان هستید.

او افزود: کمبودات سکتور امنیتی ولسوالیها را در قدم نخست از امکانات دست داشته در سطح ولایت، در قدم دوم از امکانات موجود در زون و در قدم سوم با همکاری حکومت مرکزی حل خواهد کرد

این نشست در حالی برگزار می‌شود که باشندگان ولایت غزنی از تهدیدات مخالفین جهت پرداخت مالیات و حملات شدید آنان بر قریه جات شان بشدت نگران اند.

مقام های نظامی؛ تهدیدات امنیتی ولایت غزنی را به بررسی گرفتند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد