مقامات-محلی-باد-غیس-از-درگیری-میان-دوگروه-طالبان-خبر-میدهند

مقامات محلی ولایت باد غیس از در گیری میان دو گروه طالبان( هواداران ملاهیبت الله آخندزاده و ملا رسول)، خبر داده، می گویند: این درگیری تلفاتی نیز در پی داشته است.

به گزارش افغان نیوز: مسوولان محلی ولایت بادغیس به رسانه ها گفته است که درگیری میان گروهی ازطالبان، هواداران ملاهیبت الله آخندزاده و ملا رسول در ولسوالی جوند این ولایت صورت گرفته که در اثر آن، تلفاتی به دو طرف وارد شده است.

ظاهر بهاند سخنگوی والی ولایت بادغیس میگوید: در اثر درگیری میان این دوگروه هفت نفر از جنگ جویان دو طرف کشته و شش تن دیگر انان زخمی شده است.

آقای بهاند افزوده است، از میان کشته و زخمی شدگان این درگیری، 8 تن آنان از هواداران ملاهیبت الله آخندزاده و 5 تن آنان مربوط به گروه ملا رسول هستند.

وی بیان داشته است، این دو گروه از درگیری میان همدیگر تا بحال هیچگونه اظهار نظری نکرده اند.

قابل ذکراست که، افراد ملا رسول از حدود سه سال به این طرف، بعد از کشته شدن ملا عمر نخستین رهبر طالبان، با گروه های مختلف طالبان درگیری دارند.

اما؛ گزارشات حاکی از آن است که  گروه ملا رسول بعد از کشته شدن ملا عمر، دربسیاری از بخش های افغانستان با گروهای دیگر از طالبان درگیری داشته است، اما حالا؛ تنها دربخش های غربی ( ولسوالی های ولایت هرات و بادغیس)، افغانستان جنگ و درگیری دارند.

 

مقامات محلی باد غیس از درگیری میان دوگروه طالبان خبر میدهند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد