منسوبین-پولیس-ملی-از-رویداد-تروریستی-جلوگیری-کردند

وزار ت امور داخله اعلام نموده که منسوبین پولیس ملی ولایت های لوگر، خوست، ننگرهار، پکتیا، هرات و غور از ۹ انفجار ماین در بخش های مختلف این ولایات جلوگیری کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز پنج شنبه(11، میزان) منتشر شده، آمده است که منسوبین پولیس ملی ولایت های لوگر، خوست، ننگرهار، پکتیا، هرات و غور روز گذشته از 9 انفجار ماین در بخش های این ولایات جلوگیری کرده اند.

اعلامیه افزوده است که این ماین ها، توسط هراس افگنان طالب به هدف انجام حملات تروریستی، در منطقه شش قلعه مرکز ولایت لوگر، در جاده عمومی ولایت خوست، مربوطات ولسوالی اچین ولایت ننگرهار، مسیر جاده ولسوالی زرمت – گردیز ولایت خوست، ولسوالی کوهسان ولایت هرات و مربوطات فیروز کوه ولایت غور جاسازی شده بودند که قبل از انفجار توسط نیروهای پولیس ملی، کشف و از بین برده شدند.

در همین حال، وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر افزوده است که منسوبان پولیس قومندانی امنیه ولایت ننگرهار، یک ماین گذار را از منطقه بروک شهر جلال آباد بازداشت کرده اند.

در اعلامیه آمده است که فرد بازداشت شده هنگامی که میخواست با استفاده از یک موتر بر وسایط پولیس بمب های دستی پرتاب نماید، قبل از رسیدن به هدف، بازداشت شد. این تروریست در جاسازی چندین ماین در بخش های شهر جلال آباد دست داشته است.

منسوبین پولیس ملی از 10 رویداد تروریستی جلوگیری کردند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد