مهلت-ماهه-رییس-جمهور-غنی-به-مسوولین-پولیس-کابل

رییس جمهور غنی خواهان اصلاحات بیشتر و جدی و خطاب به مسوولین پولیس کابل گفته است که سه ماه مهلت دارید تا خود را ثابت و رضایت من و مردم را بدست آورید.

به گزارش افغان نیوز: صدیق صدیقی، سخنگوی رییس جمهور امروز یک‌شنبه(۳قوس) با بیان این خبر در توییتر اش نگاشته است که محمد اشرف غنی در دیدار با مسوولین پولیس کابل، خواهان اصلاحات بیشتر و جدی در این نیروها شده است.

رییس جمهور غنی افزوده است: :بافساد به گونه جدی مبارزه صورت گیرد، کار بیشتر در این زمینه انجام شود، سه ماه مهلت دارید تا خود را ثابت سازید و رضایت من و مردم به دست آورید."

در همین حال، اسدالله خالد، وزیر دفاع ملی کشور که امروز یکشنبه (3 قوس) در محفلی در کابل صحبت می‌کرد، گفت:" قوای امنیتی افغانستان در انتخابات ریاست جمهوری ثابت کردند که بی‌طرفانه عمل می‌کنند نه حزبی سمتی".

وی بیان داشت:" اکنون تشویش‌هایی در جامعه وجود دارد که انتخابات به خشونت خواهد رفت، اما من مطمین هستم که سیاسیون ما این درایت را دارند و انتخابات را به بحران نمی‌برند و انشاءالله انتخابات به بحران نخواهد رفت".

این درحالی است که در این اواخر ترورهای هدفمند و جرایم جنایی در کابل افزایش یافته است. در آخرین مورد، وحید مژده، آگاه مسایل سیاسی توسط افراد ناشناس در کابل ترور شد.

مهلت 3 ماهه رییس جمهور غنی به مسوولین پولیس کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد