میرحسین-زورمندان-پسرم-را-کشتند

مردی که پسرش از سوی زورمندان محلی در ولسوالی ورس ولایت بامیان کشته شد، از حکومت می‌خواهد عدالت را برقرار سازد.

به گزارش افغان نیوز: حدود دو ماه پیش، نادر در منطقه سرخجوی ولسوالی ورس ولایت بامیان از سوی افراد مسلح غیر مسوول به قتل رسید. اعضائی خانواده وی روز سه شنبه، 24 دلو طی یک کنفرانس مطبوعاتی در مرکز بامیان از حکومت خواهان عدالت شدند.

میرحسین،  پدر نادر(مقتول) می گوید، وقتی پسرمن به طرف بازار روان بود، سه نفر مسلح بنام های " محمد، علی حسین و شریف"، پسرم را به قتل رساندند که تا حال برادر و پدر شریف دست گیرگردیده اما قاتل اصلی دست گیرنشده است. پدر این مقتول می گوید که خانواده وی از سوی محمد و دیگر دوستانش مورد تهدید قرار دارد و در صورت عدم توجه حکومت، آنان به قتل خواهند رسید.

از سوی هم، داود کاکای نادر در این کنفرانس مطبوعاتی گفت که چهار سال پیش از سوی سرهنگ وفا و افرادش مورد لت و کوب قرار گرفته بود و بیش از 400 عریضه از ریاست جمهوری، شورای امنیت و ارگانهای عدلی و قضائی در این ولایت آورده است. اما تاکنون از سوی حکومت کدام توجه خاص صورت نگرفته است.

او می گوید که بعضی از زورمندان و مقامات حکومتی، از افراد مسلح غیر مسوول حمایت می کنند و آنان را بازداشت نمی کنند.

گفتنی است که نادر 30 ساله بود و از وی چهار طفل باقی مانده است که آنان با مشکلات اقتصادی و فقر روبرو اند، به گفته اعضائی خانواده نادر، اگر حکومت به آنان توجه نکنند در آینده نزدیک بخاطر فقر اقتصادی و گرسنگی از بین خواهند رفت.

میرحسین: زورمندان پسرم را کشتند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد