نابودی-سه-مرکز-ماین‌سازی-طالبان-در-هلمند

مقام محلی اعلام کرده که نیروهای قطعه خاص «صفر۳» قندهار طی عملیاتی در ولایت هلمند، سه مرکز ماین‌سازی گروه طالبان را ویران کرده است.

به گزارش افغان نیوز: در یک خبرنامه دفتر مطبوعاتی والی قندهار که امروز یک‌شنبه( 9، جدی) منتشر شد، آمده است که نیروهای قطعه خاص قندهار شنبه‌شب یک عملیات را در مربوطات ولسوالی گرشک ولایت هلمند اجرا کرده است. به نقل از خبرنامه، در این عملیات، سه مرکز ماین‌سازی گروه طالبان ویران شده است، ۳ نفر از جنگ‌جویان این گروه کشته و ۷ نفر دیگر شان نیز گرفتار شده‌اند.

 در خبرنامه گفته شده است که در این عملیات به علاوه ۵ عراده موتر و ۱۳ عراده موتوسایکل، مقداری تجهیزات و مهمات نظامی گروه طالبان به دست نیروهای دولتی افتاده است.

هلمند در جنوب کشور یکی از ولایت‌های ناامن است. حضور جنگ‌جویان طالبان در این ولایت پررنگ خوانده می‌شود. در هلمند کوکنار نیز به شکل وسیع کشت می‌شود؛ گیاهی که یکی از منابع بزرگ تمول مخالفان دولت در افغانستان است.

این درحالی است که مشاور شورای امنیت ملی در مراسم معرفی سرپرست جدید وزارت دفاع کشور گفت: پس از این، تروریست‌های خوب و بد وجود نخواهد داشت؛ زیرا کسانی که در پی تخریب نظام باشند، دشمن حکومت و مردم افغانستان هستند.

نابودی سه مرکز ماین‌سازی طالبان در هلمند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد