ناتو-به-همکاری-هایش-با-نیروهای-امنیتی-افغان-ادامه-می-دهد

سرپرست نمایندگی ملکی ناتو در دیدار با معین سیاسی وزارت خارجه کشور گفت که این سازمان به همکاری هایش با نیروهای امنیتی و دفاعي افغانستان در بخش های آموزش و مشوره ادامه می دهد.

به گزارش افغان نیوز: ادریس زمان، معین سیاسی وزارت امور خارجه با آقای پتریک اندرویس  سرپرست نمایندگی ملکی ناتو در کابل ملاقات نمود.

معین سیاسی در ارتباط به  پروسه همه شمول صلح به رهبری و مالکیت افغانها، انتخابات ریاست جمهوری، پروسه کابل که قرار است در آینده نزدیک برگزار گردد و نقش سازمان ناتو،  صحبت نمود.

آقای پتریک اندرویس برعلاوه صحبت روی موضوعات فوق، پیرامون نشست وزیران دفاع 41 کشور عضو  و همکار ناتو در ماموریت حمایت قاطع که در بروکسیل بتاریخ ۱۵ جنوری سال روان میلادی برگزار گردید نشان داد که متحدان و شرکای ناتو تعهد خود را برای حمایت از توسعه بیشتر نیروهای امنیتی افغانستان، از طریق آموزش، مشاوره و کمک به ماموریت حمایت قاطع و از طریق صندوق بیان کردند.

شماری از آگان به این باور اند که ماموریت و نقش ناتو برای پیشرفت و صلح در افغانستان از اهمیت زیادی برخوردار بوده و در قسمت آموزش و حمایت از نیروهای افغانستان برای روند صلح آن کشور پیشرفت قوی داشته است.

ناتو به همکاری هایش با نیروهای امنیتی افغان ادامه می دهد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد