نزدیک-به-۱۰۰-میل-سلاح-طالبان-بدست-نیروهای-امنیتی-افتاد

مقام های امنیتی اعلام نموده اند که در نتیجه عملیات شبانه نیروهای کماندو در مربوطات روستای بیگم ولسوالى خروار ولایت لوگر، نزدیک به ۱۰۰ میل سلاح طالبان بدست نیروهای امنیتی افتاده است.

به گزارش افغان نیوز: قول اردوی عملیات های خاص امروز سه‌شنبه (۲۵سرطان) با نشر یک اعلامیه گفته است که در نتیجه عملیات شبانه نیروهای کماندو در مربوطات روستای بیگم ولسوالى خروار ولایت لوگر، ۸۳ میل سلاح کلاشینکوف و ۷ قبضه تفنگچه به دست این نیروها آمده است.

در اعلامیه قول اردوی عملیات خاص آمده است که در این عملیات ۳ فرد مشکوک نیز بازداشت شده اند.

در همین حال، در اعلامیه وزارت داخله که امروز سه شنبه(25، سرطان) منتشر شده، آمده است که منسوبین پولیس قطعات خاص، شب گذشته درمربوطات قریه کمال خیل ولسوالی محمدآغه ولایت لوگر عملیات ضدهراس افگنی را علیه گروه تروریستی طالبان راه اندازی نمودند.

اعلامیه افزوده است که درنتیجه این درگیری ها با حمایه ضربات هوايی برمواضع طالبان 22 هراس افگن طالب به هلاکت رسیده اند.

در اعلامیه آمده است که قدرت الله مسئول نظامی گروه تروریستی طالبان, نعمت الله مسئول ترور کارمندان دولتی, حبیب یکتن از قوماندانان برجسته این گروه و حبیب الله عضو کمیسیون گروه تروریستی طالبان در جمع کشته شده گان اند.

این درحالی است که ذبیح الله مجاهد، سخنگوی گروه طالبان مدعی است که در نتیجه حملات هوایی نیروهایی امریکایی و داخلی بر یک مسجد در مربوطات مرکز ولایت لوگر ۲۴ فرد ملکی کشته شده اند اما وزارت داخله کشته شدگان را از جمله تروریستان مسلح عنوان کرده است.

نزدیک به ۱۰۰ میل سلاح طالبان بدست نیروهای امنیتی افتاد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد