نشست-مشورتي-پوليس-با-بزرگان-و-جوانان-شهر-كابل

مسؤلين پوليس به منظور كاهش و جلوگيري از جرايم جنايي با بزرگان محل، وكلاي گذر، ملا امامان مساجد و شماري از جوانان در ناحيه پنجم شهر كابل دیدار کردند.

به گزارش  افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت آمده است که مسؤلين پوليس مردمي به ادامه نشست هاي شان با مردم، دیروز نيز نشستي را با بزرگان محل، وكلاي گذر، ملا امامان مساجد و شماري از جوانان در ناحيه پنجم شهر كابل برگزار كردند.

اعلامیه افزوده است که هدف از اين شورا ها، همكاري مستقيم مردم با پوليس در راستاي تامين امنيت و همچنان كاهش و جلوگيري از جرايم جنايي مي‌باشد.

وزارت داخله تصریح نموده است که پوليس از مردم و بزرگان ناحيه پنجم شهر كابل خواست كه در راستاي تامين امنيت و مبارزه با جرايم جنايي با نيروهاي پوليس همكاري داشته باشند.

همچنان مردم و بزرگان ناحيه متذكره ضمن قدر داني از راه اندازي چنين نشست هاي مشورتي، همكاري بي دريغ شان را نیز در اين زمينه اعلام داشتند.

این درحالی است که سرپرست وزارت امورداخله در جریان بررسی هایش از گزمه های شهری، گفت که وضعیت کنونی در شهر کابل برای مردم و رهبری وزارت امورداخله قابل قبول نمی‌باشد و به مسوولان امنیتی دستور داد که تلاشهای شان را در راستای تامین امنیت و به خصوص مبارزه با جرایم جنایی بیشتر سازند.

نشست مشورتي پوليس با بزرگان و جوانان شهر كابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد