نشست-مشورتی-منسووبین-پولیس-با-بزرگان-ناحیه-نهم-شهر-کابل

منسووبین پولیس مردمی وزارت امور داخله با شماری از بزرگان و متنفذین ناحیه نهم دیدار و در مورد همکاری مردم با پولیس صحبت نمودند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز چهار شنبه(16، دلو) منتشر شده، آمده است که منسووبین پولیس مردمی وزارت امور داخله، روز گذشته با شماری از بزرگان و متنفذین ناحیه نهم دیدار و در مورد همکاری مردم با پولیس صحبت نمودند.

در این نشست که در ناحیه نهم شهر کابل برگزار شده بود، معاون ریاست پولیس مردمی، آمرحوزه نهم منیتی، بزرگان، متنفذین و وکیلان گذر آن ناحیه، نیزاشتراک داشتند.

رییس پولیس مردمی و آمرحوزه نهم امنیتی، روی همکاری مردم با پولیس تاکید نموده و همکاری مردم با پولیس را در کاهش سطح جرایم در این ناحیه موثردانسته و از همکاری مردم با پولیس در راستای مبارزه با جرایم اظهارسپاس و قدردانی نمودند.

اعلامیه همچنان افزوده است که دراین نشست، روی هماهنگی و همکاری‌های بیشترمردم با پولیس و راهکارهای مبارزه با جرایم جنایی بحث صورت گرفت.

این درحالی است که روز گذشته، در نتیجه عملیات نیروهای امنیتی در ساحات مختلف ولایت های بلخ، کندز و کابل، ۱۴ تن در پیوند به جرایم جنائی بازداشت شدند.

نشست مشورتی منسووبین پولیس با بزرگان ناحیه نهم شهر کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد