نیروهای-امنیتی-از-انفجار-حلقه-ماین-جلوگیری-کردند

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که پولیس ملی، از انفجار ۹ ماین کارگذاری شده از سوی تروریستان طالب در پکتیکا، خوست، لغمان و کندهار جلوگیری کرده است.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز چهار شنبه(10، ثور) منتشر شده، آمده است که نیروهای پولیس ملی طی ۲۴ ساعت گذشته در راستای تامین امنیت شهروندان کشور، از انفجار ۹ ماین کارگذاری شده از سوی تروریستان طالب در مربوطات ولایات پکتیکا، خوست، لغمان و کندهار، جلوگیری کرده اند.

اعلامیه افزوده است که تروریستان، چهارحلقه ماین را در مربوطات ولسوالی‌های سروضه، جانی خیل و مرکز ولایت پکتیکا؛ سه حلقه ماین را در مربوطات ولسوالی موسی خیل، گربز و مرکز ولایت خوست و یک حلقه ماین را در مربوطات حوزه یازدهم شهر کندهار به هدف انجام حملات تروریستی کارگذاری کرده بودند که پیش از انفجار، توسط نیروهای پولیس ملی، کشف و خنثی گردید.

بمب گذاری درمسیر جاده‌ها و اماکن عامه، جنایت جنگی بوده و چنین رویکرد تروریستی، باعث افزایش تلفات ملکی در کشور شده که عاملان اصلی آن، تروریستان طالب هستند.

این درحالی است که وزارت امور داخله، روز گذشته اعلام نمود که منسوبین پولیس قومندانی امنیه ولسوالی کلکان ولایت کابل ۳۰ فیر مرمی بی ام یک، توپ ۸۲ ملی متری و هاوان ۸۲ ملی متری را کشت و بدست آورده اند.

نیروهای امنیتی از انفجار 9 حلقه ماین جلوگیری کردند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد