نیروهای-امنیتی-از-چندین-رویداد‌‌-خونین-جلوگیر-کردند

وزارت‌های دفاع و امور داخله کشور اعلام نموده که منسووبین پولیس در ولایت‌های کابل، غزنی، ننگرهار و پروان از انفجار پنج حلقه ماین جلوگیر کرده اند.

به گزارش افغا نیوز: وزارت داخله، امروز شنبه(5، میزان) با نشر اعلامیه گفته است که منسوبان پولیس ملی، با اجرای چندین عملیات کشفی در مربوطات ولایت‌های کابل، پروان و ننگرهار، از انفجار سه ماین جلوگیری کرده‌اند.

اعلامیه افزوده است که این ماین‌ها به تازه گی به هدف سازماندهی حملات تروریستی در کنار سرک "ده‌مرادخان" مربوط حوزه هفتم شهر کابل، مسیر جاده ولسوالی بگرام ولایت پروان وجاده ولسوالی سرخ رود ولایت ننگرهار جاسازی شده بود که پیش از انفجار، کشف و خنثی شدند.

در اعلامیه آمده آمده است که سازماندهی حملات تروریستی به ویژه جاسازی ماین‌ها در مسیر راه‌ها و اماکن عامه یک رویکرد جنایت کارانه جنگی معمول ومتداول گروهی تروریستی طالبان می‌باشد.

در همین حال، وزارت دفاع ملی نیز با نشر اعلامیه گفته است که طالبان عصر دیروز، ۲ حلقه ماین کنارجاده را جهت هدف قرار دادن مردم ملکی در مربوطات قریه سلطان باغ مسیر شاهراه نمبر ۲ ولایت غزنی در کنار جاده عمومی جاسازی نموده بودند.

اعلامیه افزوده است که خوشبختانه، قبل از انفجار توسط تیم انجینری کوماندو های کندک اول مانور، کشف وخنثی گردید و سپس در یک محل مناسب انفجار داده شد. با کشف و انفجار این ماین ها، جان ده ها تن از هموطنان ما نجات داده شد.

این درحالی است که تاکنون بیش از یازده روز از شروع مذاکرات بین‌الافغانی در قطر می‌گذرد، اما هنوز دو طرف بر روی دستورالعمل و قاعده متشرک در مذاکرات به توافق نرسیده اند.

نیروهای امنیتی از چندین رویداد‌‌ خونین جلوگیر کردند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد