نیروهای-امنیتی-به-قیمت-خون-خود-از-افغانستان-دفاع-می‌کنند

داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجراییه کشور می‌گوید؛ در سفر خود به ولایت هلمند دیده که سربازان کشور به قیمت خون خود از خاک و مردم افغانستان دفاع می‌کنند و باید این شجاع مردان از حمایت کامل مردم و حکومت برخوردار باشند.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز، داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجراییه حکومت وحدت ملی امروز (دو شنبه 9 حوت) در برنامه تجلیل از روز ملی نیروهای امنیتی و دفاعی گفت؛ باید نیروهای امنیتی باید سیاست را دنبال کنند که ان دفاع از وطن، دفاع از تمامیت عرضی کشور و مقابله با دشمن قسم خورده مردم افغانستان باشد.

رئیس اجراییه گفت؛ نیروهای امنیتی نباید سیاست دوگانه را اختیار کنند و باید سیاست ملی و واحدی را پیشه کنند تا با تغییر افراد در حکومت هیچ تغییر در صفوف نیروهای امنیتی رخ ندهند.

آقای عبدالله بیان داشت؛ نیروهای امنیتی در جنگ با دشمنان قسم خورده افغانستان قرار دارند و این معلوم است که جنگ نیروهای امنیتی بر علیه مخالفین دولت بر حق است و دلیل برحق بودن ان نیز دفاع از وطن و تمامیت عرضی و حمایت از حکومت مشروع کشور می‌باشد.

او افزود؛ تجلیل از روز نیروهای امنیتی و دفاعی کشور به معنای این است که حکومت افغانستان احترام خاص به نیروهای امنیتی خود دارد.

رئیس اجراییه تاکید کرد؛ نیروهای امنیتی هیچ وقت این شک را به خود راه ندهند که جنگ با دشمنان مردم افغانستان ناحق اند. عبدالله افزود؛ مردم و حکومت به تمام معنا از نیروهای امنیتی خود دفاع میکنند و هیچ وقت حمایت مردم و حکومت از پاسداران وطن قطع نخواهد شد.

رئیس اجراییه گفت؛ با وجود پیشرفت‌های صورت گرفته، وخیم شدن امنیت را نسبت به دو سال قبل، به دوش گرفتن مسئولیت امنیتی و دفاعی تمام کشور توسط نیروهای ملی دانست.

داکتر عبدالله بیان داشت؛ حکومت مسئولیت دارد که به تمام نیازمندی سربازان خود رسیدگی کند و یک سرباز زمانی موفق است که نیازمندی او برآورده شود.

9 حوت روز نیروهای امنیتی و دفاعی کشور امروز با حضور سران دولت افغانستان و دیگر مقامات حکومت گذشته افغانستان تجلیل شد.

 

 

 

نیروهای امنیتی به قیمت خون خود از افغانستان دفاع می‌کنند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد