نیروهای-امنیتی-قربانی-مسایل-سیاسی-نمیشوند

معاون سخنگوی ریاست اجراییه می گوید: نیروهای امنیتی و دفاعی برای دفاع از افغانستان تلاش کرده اند و هیچ گاه قربانی اختلاف های سیاسی نخواهند شد.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز: جاوید فیصل معاون سخنگوی ریاست اجراییه امروز دوشنبه(12 حوت) در کنفرانس مطبوعاتی به خبرنگاران اعلام نمود حملات تروریستی دشمن هیچگاه مسیر ما را تغییر نمی دهد و ما برای رسیدن به اهداف خود راه مان را ادامه می دهیم.

آقای فیصل تصریح نمود حکومت ضمن محکوم کردن حمله های اخیر به خصوص حمله دیروز در نواحی ششم و دوازدهم شهر کابل را دسیسه دشمن خواند و برای خانواده های شهدا و زخمیان این رویدادها صبر و شفای عاجل خواهان شد.

معاون سخنگوی ریاست اجراییه از دست داشتن پاکستان در این حملات چیزی نگفت اما یادآور شد که پاکستان یکی از حامیان قوی تروریزم در منطقه است و دست تروریستان طالبان وسایر دشمنان در حملات انتحاری دخیل می باشد.

وی همچنان افزود همزمان با روز گرامی داشت از نیروهای امنیتی و دفاعی کشور؛ حمایت قاطع از نیروهای دفاعی را نشان داده و در مبارزه با تروریستان به مدافعان کشور کمک خواهند نمود

جاوید فیصل تاکید می کند که افغانستان همیشه آماده استقبال صلح پیشگان است و در راستای امنیت کشور همواره بر صلح با مخالفان تاکید نموده اند.

جاوید فیصل خاطر نشان ساخت، درحالی که اختلافات نظر در عرصه های سیاسی کشور میان مردم و رهبران وجود دارد اما هنگامی که موضوع حمایت از نیروهای نظامی به میان می آید همه یک صدا در کنار هم می ایستند.

او بهار آینده را از لحاظ امنیتی مهم خواند و امید داد که تمامی آمادگی ها برای مبارزه با تروریسم گرفته شده است تا از تمام نیرو برای مبارزه با طالبان و حمایت مردم استفاده خواهیم نمود.

 

نیروهای امنیتی قربانی مسایل سیاسی نمیشوند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد