نیروهای-امنیتی-وارد-منطقه-میرزاولنگ-شدند

معاون سخنگوی قول اردوی ۲۰۹ شاهین می گوید، تلاشی خانه به خانه از صبح امروز در میرزاولنگ آغاز شده و عملیات برای بازپس گیری این منطقه جریان دارد.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز: نصرت الله جمشیدی معاون سخنگوی قول اردوی 209 شاهین در تماس تلفنی به افغان نیوز گفت: نیروهای امنیتی در نزدیک ترین فرصت میرزاولنگ را از وجود مخالفین پاک خواهیم ساخت.

جمشیدی تصریح نمود، در عملیاتی که برای رانده شدن دشمن از این ساحه روی دست گرفته شده است تاکنون بیش از 20 مخالف مسلح کشته و بیش از 10 تن زخمی شده اند که احتمال افزایش کشته شدگان دشمن زیاد است.

معاون سخنگوی این قول اردو همچنان می افزاید که در اثر این عملیات تعداد زیادی از دشمن نیز از منطقه فرار کرده و به خانه ها پناه برده اند.

او خبرهای ناشی از ممانعت وزارت دفاع ملی برای دفاع از میرزاولنگ را یک شایعه شبکه های اجتماعی عنوان کرد و افزود که هر زمانی که نیروهای امنیتی از  حمله مسلحانه دشمن خبردار شود به هیچ وجه سهل انگاری و یا کسی مانع دفاع آنان از این حملات نخواهد شد.

آقای جمشیدی تاکید می کند که آنان هیچکاه از ای حمله دشمن اطلاعی در دست نداشته و دشمن کاملا مخفیانه وارد این منطقه شده است در صورتی که آگاهی از قبل می بود نیروهای امنیتی برای جلوگیری از و دفاع اقدامات لازم را انجام می دادند.

وی از به اسارت بردن بیش از  47 بانوی جوان پس از حمله و غارت بر خانه های مردم ابراز بی خبری کرد و خاطر نشان ساخت که آگاهی لازم در این مورد در دست ندارد و هنوز گزارشی هم در این زمینه برای نیروهای امنیتی نرسیده است.

این درحالی است که شایعات زیای در راستای به بردگی جنسی بردن دختران جوان یک قوم در میرزاولنگ صفحات اجتماعی را پر کرده و آن را جنایت بشری خوانده اند.

 

نیروهای امنیتی وارد منطقه میرزاولنگ شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد