نیروهای-امنیتی-کشته-و-زخمی-به-مخالفین-تحمیل-کردند

منابع امنیتی کشور از هلاکت و زخمی شدن تروریست ها خبر می دهند و می گویند که نیروهای امنیتی هوایی و زمینی در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۰ مخالف دولت را در ولایات های کشور کشته و زخمی نمودند.

به گزارش افغان نیوز: ارگان های امنیتی ازعملیات های متعددی در سراسر کشور خبرمی دهند و می گویند که در این عملیات ها 110 تروریست و مخالف دولت نیزبه هلاکت رسیدند.

در خبرنامه نهادهای امنیتی آمده است که عملیات های نیروهای امنیتی درولایات کابل، فاریاب، کندز، ننگرهار، کنرها، لوگر، بادغیس، هرات، زابل وهلمند، 16 کشته و11 زخمی ازمخالفین دولت را برجا گذاشت.

منابع امنیتی می گویند که دراین عملیات ها 7 تن از تروریستان وابسته به شبکه حقانی و طالبان نیزدستگیرشدند و22حلقه ماین کشف وخثی گردیده است.

این منابع درادامه می افزایند که در24ساعت گذشته درعملیات نیروهای هوایی کشور در مربوطات ولایات غزنی، هلمند، پکتیا، ننگرهار و ارزگان نیز51 تن طالب همراه با 5 عضو داعش کشته شدند و 27 تن دیگرآنها زخمی گردیده اند.

این گزارش ها درحالی از سوی منابع امنیتی منتشر می گردد که در روزهای گذشته چندین ولسوالی درسطح کشور مورد تحدید بلند امنیتی قرارداشته ودارند.

نیروهای امنیتی 110 کشته و زخمی به مخالفین تحمیل کردند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد