نیروهای-تازه-نفس-در-غزنی-مستقر-شدند

وزارت دفاع ملی کشور می‌گوید که کماندوهای تازه نفس به منظور تامین امنیت بهتر ولایت غزنی، در شهر و اطراف شهر غزنی به خصوص در منطقه ی آرزو مستقر شدند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت آمده است که نیروهای ملی دفاعی و امنیتی در ولایت غزنی به خصوص در شهر و اطراف شهر حضور گسترده دارند و پوسته های شان به موقع اکمال می شود.

اعلامیه افزوده است که کماندوهای تازه نفس در غزنی و اطراف شهر غزنی به خصوص در منطقه ی آرزو مستقر شدند و اوضاع را زیر کنترول و نظارت دارند.

وزارت دفاع تصریح نموده که متاسفانه طالبان برخی از راه های رفت و آمد مردم را در منطقه ی آرزو ماین گذاری کردند که نیروهای ملی دفاعی و امنیتی به شدت تلاش دارند تا این مناطق را از وجود ماین های کناره جاده ای و مواد انفجاری پاکسازی کنند.

این درحالی است که اسدالله خالد، سرپرست وزارت دفاع ملی می‌گوید که هم‌زمان با زمزمه‌ی آغاز گفتگوهای میان‌افغانان نبرد در کشور شدت گرفته است.

در آستانه‌ی آغاز گفتگوهای مستقیم حکومت و طالبان، امیدواری‌ها بر این است که خشونت در کشور کاهش پیدا کند، اما به نظر می‌رسد روند جنگ و صلح افغانستان به صورت موازی به پیش می‌روند.

نیروهای تازه نفس در غزنی مستقر شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد