هراس-افگن-در-نقاط-مختلف-کشور-کشته-شدند

وزارت دفاع ملی اعلام کرده که در نتیجه عملیات هوائی در ولایات ننگرهار، پکتیا، دایکندی، هرات ، فاریاب و هلمند ۱۱۷هراس افگن کشته شده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه وزارت دفاع ملی آمده است که نیرو های دفاعی وامنیتی کشور طی 24 ساعت گذشته، 8عملیات مشترک تهاجمی و تصفیوی پلان شده ، 99 وظایف خاص کوماندویی و 8 ضربه هوائی را به منظور از بین بردن لانه های دشمن و رفع تهدیدات ایجاد شده در نقاط مختلف کشور راه اندازی کرده اند.

اعلامیه افزوده که نیروهای هوایی 67 پرواز را به حمایت نیرو های اردوی ملی اجرا نموده که درنتیجه 24تن دهشت افگن کشته و 2 تن دیگر شان زخمی گردیده اند.

این عملیات به حمایت قوای هوائی در ولایات ننگرهار، پکتیا، دایکندی، هرات ، فاریاب و هلمند راه اندازی گردیده که در نتیجه آن در ولسوالی های خوگیانی، بتی کوت، پچیراگام و مهمنددره ولایت ننگر هار 49 تن دهشت افگن بشمول 3تن داعشی کشته و در ولسوالی کجکی و مرکز ولایت هلمند 27 تن دهشت افگن بشمول یکتن از قوماندانا ن محلی طالبان بنام نوراحمد کشته، 7 تن زخمی، 4 میل سلاح مختلف النوع، 2 عراده موتر سایکل، 3باب موضع دشمن، 2 خندق ارتباطی از بین برده شده و 12حلقه ماین کشف و خنثی گردیده است .

همچنان در ولسوالی محمد آغه ولایت لوگر 10 تن دهشت افگن کشته ویک عرده موتر سایکل از بین برده شده و درولسوالی پاتو ولایت دایکندی 7تن دهشت افگن کشته شده .

این عملیات در حالی صورت می گیرد که گروه های تروریستی طالبان برای حملات زمستانی در نقاط مختلف کشور با سلاح های سنگین و پیشرفته مجهز شده اند و هرازگاهی بالای پوسته های امنیتی حمله مسلحانه می کنند.

117هراس افگن در نقاط مختلف کشور کشته شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد