هنرمند-پرآوازه-كشور-پا-فرار-گذاشت

آریانا سعید هنرمند پر آوازه کشور، همراه حسیب سائد نامزاد‌اش در یکی از پروازهای نظامی آمریکایی‌ها از افغانستان خارج شد.

به گزارش افغان نیوز؛ خانم آریانا با نشر تصویری از داخل هواپیمای حامل شان در صفحه فیسبوک اش نگاشته است: «من گفته بودم آخرین سزبازی خواهم بود که مادر وطنم را ترک کنم و دقیق همین طور شد.»

وی آرزو نموده که در نتیجه تغییرات اخیر، حداقل هموطنان‌عزیزم بعد از این در صلح و آرامش و بدون ترس و حراس‌ از انتهار و انفجار زندگی کنند.  

این هنرمند پرآوازه كشور افزود است: «زنده هستم و بعد از دو شب نافراموش شدنی، بالاخره به دوهه‌ ‌رسیدیم و منتظر پرواز بعدی به سوی خانه هستم. بعد از این که به منزل رسیدم و افکارم از دنیای غیر قابل باور به حالت نرمال برگشت، برای شما عزیزان قصه های خواهم داشت.»

خانم آریانا سالها به عنوان داور در برنامه‌های موسیقی مثل ستاره افغان در طلوع فعالیت داشت و به تازگی در دنیای مد «برند آریانا» را راه‌اندازی کرده بود که یک شرکت تولید لباس‌های وطنی با مدل خاص است.

در همین حال، روز گذشته، زنان فعال طی یک اعتراض در کابل، از طالبان خواستند که حق آموزش، کار و مشارکت سیاسی را از آنان سلب نکنند.

این درحالی است که ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی طالبان، ناوقت روز سه‌شنبه(۲۶، اسد) در اولین نشست خبری‌اش در کابل، گفت که به حضور و فعالیت زنان در جامعه، شدید نیاز است.

اما وی تصریح کرد که ما دیگر با کسی دشمنی نداریم، اما زنان و رسانه‌ها نباید خلاف ارزش‌های اسلامی و ملی فعالیت کنند.

هنرمند پرآوازه كشور پا فرار گذاشت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد