والی-نام-نهاد-گروه-داعش-در-قندوز-بازداشت-شد

ریاست عمومی امنیت ملی از بازداشت والی نام نهاد گروه داعش در ولایت قندوز خبر می دهد، همچنان مرگ فرمانده عمومی داعش در افغانستان و پاکستان نیز از سوی پنتاگون تایید شد.

به گزارش آٰژانس افغان خبر، ریاست امنیت ملی با نشرخبرنامه ای گفته است که مولوی عبدالکریم والی نام نهاد داعش  در ولایت قندوز از سوی نیروهای امنیتی  در جریان یک عملیات ویژه شب گذشته بازداشت شده است.
در خبرنامه آمده است؛ که  مولوی عبدالکریم مسئوول نظامی جنگجویان داعش در ولسوالی خان آباد ولایت قندوز، ساعت ۲ شب گذشته  در نتیجه یک عملیات قطعه خاص با یک تن از افراد زیردست اش از قریه دیوانه قشلاق بوین دستگیر گردید.
براساس معلومات منبع؛ مولوی عبدالکریم از چندی بدین سو در حال تحکیم پایگاه های نظامی خود در ولسوالی خان آباد بود و برخی از راه های مواصلاتی این ولسوالی به مرکز ولایت را مسدود کرده بود.
این گفته ها در حالی مطرح می شود که روز گذشته وزارت دفاع امریکا اعلام کرد که حافظ سعید خان، فرمانده داعش در افغانستان و پاکستان، طی یک حمله هوایی در ماه گذشته کشته شده است.
پنتاگون می گوید که حافظ سعید خان در حمله هواپیماهای بدون سرنشین امریکایی که در روز ۲۶ جولای  در ولسوالی اچین صورت گرفته، کشته شده است.
سال گذشته نیز مقامات افغانستان ادعا کردند که حافظ سعید خان در یک حمله هواپیماهای بدون سرنشین امریکایی کشته شده؛ اما بعدا مشخص شد که او از آن حمله جان سالم بدر برده بود.

والی نام نهاد گروه داعش در قندوز بازداشت شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد