واکنش-ارگ-به-ترور-مدیرمسئول-رادیو-صدای-غور

رییس جمهور غنی در واکنش به ترور مدیرمسئول رادیو صدای غور، می‌گوید که طالبان و سایر گروه های تروریستی با انجام این گونه حملات، صدای رسا و برحق خبرنگاران را خاموش نمی توانند.

به گزارش افغان نیوز: منابع امنیتی در ولایت غور تأیید می‌کنند که بسم‌الله عادل ایماق، ‌مدیرمسئول رادیو صدای غور توسط تفنگ‌داران ناشناس در این ولایت ترور شده است.

نیک‌محمد نیکزاد،‌ سرپرست فرماندهی پولیس غور می‌گوید که این روی‌داد عصر روز (جمعه، ۱۲ جدی) در منطقۀ «بره‌خانه» در غرب شهر فیروزکوه، مرکز این ولایت رخ داده است.

به گفتۀ نیکزاد، مهاجمان ناشناس پس از ترور مدیرمسئول این رسانه، از محل روی‌داد فرار کرده‌اند و تلاش پولیس برای بازداشت عاملان آن جریان دارد.

محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور در واکتش به این رویداد گفت که طالبان و سایر گروه های تروریستی با انجام این گونه حملات، صدای رسا و برحق خبرنگاران و رسانه ها را خاموش نمی توانند و حکومت در راستای حمایت و گسترش آزادی بیان متعهد است.

آقای غنی به ارگان های مربوطه بخاطر حفاظت از دست اندرکاران رسانه ای و فعالان، سیاسی، اجتماعی و مدنی که اهداف حملات تروریستی قرار گرفته اند، هدایات جدی داد.
این درحالی است که طی کم‌تر از دو ماه گذشته، این هفتمین خبرنگار است که در حمله‌ها، انفجارها و تروهای هدف‌مند کشته می‌شوند.

واکنش ارگ به ترور مدیرمسئول رادیو صدای غور

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد