وزارت-داخله--طالب-در-ولایت-فراه-کشته-شدند

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که در نتیجه راه اندازی عملیات از سوی نیروهای امنیتی در نقاط مرکزی ولایت فراه، ۱۰۰ طالب به شمول چندین فرمانده کلیدی آنان کشته و ۵۰ عضو دیگر این گروه زخم برداشتند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز شنبه(12، اسد) منتشر شده، آمده است که نیروهای امنیتی و دفاعی در پی یک عملیات مشترکی که شب گذشته با حمایت قوت های هوایی در نقاط مرکزی ولایت فراه راه اندازی نموده بودند، تلفات سنگینی به تروریستان طالب وارد نمودند.

در پی این عملیات گسترده که در روستاهای" گینهکان و رج" راه اندازی گردیده بود، ۱۰۰ هراس افگن طالب به شمول چندین فرمانده کلیدی آنان به هلاکت رسیده و ۵۰ تروریست دیگر زخمی گردیده اند.

در نتیجه این عملیات همچنان، ۱۴ عراده واسطه نقلیه هراس افگنان طالب توسط قوت های هوایی منهدم گردیده و نیز ۲۰ میل سلاح مختلف النوع تروریستان به دست نیروهای امنیتی و دفاعی افتاده است.

این درحالی است که زلمی خلیلزاد، نماینده خاص وزارت خارجه ایالات متحده برای صلح افغانستان به تازگی گفته است که در پی یک توافقی اند که زمینه را برای خروج نیرو‌های خارجی از افغانستان مساعد کند.

وزارت داخله: 100 طالب در ولایت فراه کشته شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد