وزارت-داخله-از-تلفات-مرگ‌بار-طالبان-در-قندهار-خبر-می‌دهد

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که نیروهای قطعات خاص پولیس با همکاری نیروهای امنیتی و دفاعی در ولایت قندهار، تلفات مرگباری را به طالبان وارد کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز دو شنبه(9، جدی) منتشر شده، آمده است که نیروهای قطعات خاص پولیس با تشریک مساعی با نیروهای امنیتی و دفاعی کشور، روزگذشته، عملیاتی ضد هراس افگنی را درمربوطات ولسوالی خاکریزولایت قندهار، انجام دادند.

اعلامیه افزوده است که درنتیجه این عملیات، 23 جنگجوی هراس افگنان طالب کشته و 27 جنگجوی دیگر این گروه زخمی شدند. هم‌چنان، 237 حلقه ماین که هراس افگنان طالب میخواستند از آن در انجام حمله تروریستی استفاده کنند، کشف وخنثی گردیده است.

وزارت داخله تصریح نموده است که نیروهای قطعات خاص پولیس، درامر مبارزه باگروه های تروریستی به گونه قاطعانه کار و پیکار می کنند و در راستای از بین بردن گروه های تروریستی وایجاد فضای امن به مردم افغانستان، از هرگونه تلاش دریغ نخواهند کرد.

این درحالی است که روز گذشته، یک منبع نزدیک به گروه طالبان به آژانس افغان نیوز گفت که پس از امضای توافقنامه صلح میان امریکا و طالبان، حکومتی بوجود خواهد آمد که از همه مردم افغانستان نمایندگی کند.

وزارت داخله از تلفات مرگ‌بار طالبان در قندهار خبر می‌دهد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد